Siemens ME 45
Fra : dagger

Dato : 17-03-02 20:03

Hej

Jeg står overfor at skulle købe ny mobil! Er der nogle, som har erfaringer
(både gode og dårlige) med ovenstående telefon?

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 17-03-02 20:37

"dagger" <daniel-agger@stofanet.dk> wrote in

> Jeg står overfor at skulle købe ny mobil! Er der nogle, som har
> erfaringer (både gode og dårlige) med ovenstående telefon?

menuknapperne er ikke for folk med store fingre, ellers er den vist
udemærket

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 17-03-02 20:38

"dagger" <daniel-agger@stofanet.dk> skrev i melding
> Hej
>
> Jeg står overfor at skulle købe ny mobil! Er der nogle, som har erfaringer
> (både gode og dårlige) med ovenstående telefon?

Det er ikke mye negativt å si om ME45!

ME45/S45 har det meste man trenger. Tror ikke det finnes noe negativt av
betydning, sammenlignet med tilsvarende telefoner av andre merker.

ME45 har GPRS, IrDA, PC-kabel medfølger, et flott menysystem som kan
tilpasses brukeren, stort display, diktafon, stort og dynamisk minne,
filbehandler, innebygget handsfree og tåler litt mer enn
gjennomsnittstelefonen, osv.

Den har meget god standbytid.

Programvare medfølger på CD. I tillegg kan telefonen oppgraderes uten å
måtte bli levert inn.
http://www.my-siemens.com/com.aperto/MySiemens/Files/Specials/hq/gprs/

Den har ikke Bluetooth, men er det avgjørende? Den har WAP 1.2, ikke den
nyeste 1.2.1, men det har kanskje heller ikke så mye å si. Tastene er litt
harde, men det er fordi modellen er mer robust enn S45.

Telefonen har jevnt over fått meget gode resultater i tester.

Viser ellers til en meget bra fanklubb http://www.s45info.de/

Lykke til med valg av telefon!

Mvh

Thorolv