Tinnitus
Fra : Falken

Dato : 29-01-01 01:06

Hejsa allesammen,

er der nogen der har gode råd/ behandlingsforslag mod tinnitus ?

Fra : alvin

Dato : 29-01-01 10:48

Hej Falken,

Tinnitus er en symptom der, lige samme alle andre symptomer, kan have mange
forskellige årsager. Et godt udgangspunkt for en succesfuld behandling er at
få et grundigt tjek omkring årsagen til problemet, og det kan man gøre ved
at gå til en kinesisk læge.

Med venlig hilsen

Alvin

Fra : /arcana

Dato : 29-01-01 18:18

"Falken" <ressourcen@yahoo.com> wrote in message

> er der nogen der har gode råd/ behandlingsforslag mod tinnitus ?

Kinesisk medicin råder over metoder til behandling af årsagerne til
Tinnitus. Find en kinesisk læge!

--
/arcana
"Velkommen til tinnitus-linjen. Der er desværre ikke nogen til stede lige

Fra : find clausen

Dato : 29-01-01 23:06

On Mon, 29 Jan 2001 18:18:28 +0100, "/arcana" <noemail@nospam.com>
wrote:

> Kinesisk medicin råder over metoder til behandling af årsagerne til
> Tinnitus. Find en kinesisk læge!

Hvem kan anbefales ????

--

find clausen
http://www.photopress.dk/
e-mail: findclausen at photopress.dk

Fra : /arcana

Dato : 30-01-01 09:44

"find clausen" <no.email.address@box.com> wrote in message

> Hvem kan anbefales ????

Jeg kender kun nogen i København. Hvor bor du?

--
/arcana

Fra : finn fremtid

Dato : 29-01-01 21:40

hej med dig/Jer

jeg har meget stor og meget positiv erfaring med behandling af tinitus
h.v.a. spykoterapi og holistisk terapi...

ofter har det udmundet i emner der overordnet drejer sig om ballance....
Finn

--
www.fremtid-nu.dk
behandling og foredrag

Fra : /arcana

Dato : 30-01-01 09:43

"finn fremtid" <finn@fremtid-nu.dk> wrote in message

> jeg har meget stor og meget positiv erfaring med behandling af tinitus
> h.v.a. spykoterapi og holistisk terapi...

Hvad er h.v.a. spykoterapi nu for noget?

--
/arcana

Fra : finn fremtid

Dato : 30-01-01 20:09

nååår ja du ved ghd dansk ordblinde forening

Fra : /arcana

Dato : 01-02-01 22:04

> nååår ja du ved ghd dansk ordblinde forening

Okie dokey - man ved jo aldrig i den her "branche"...

/arcana
noemail@nospam.com

Fra : Alex Bach Andersen

Dato : 30-01-01 00:42

I indlægget <Zt2d6.19104$l57.767747@news000.worldonline.dk>
dateret 29 Jan, forfattede Falken:

> Hejsa allesammen,
>

> er der nogen der har gode råd/ behandlingsforslag mod tinnitus ?
Jeg er stort set sluppet af med min efter at have fået fjernet
hovedparten af mine amalgamfyldninger.

--
Alex Bach Andersen, free-lance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn RISC PC 600 - StrongARMed

Fra : Manfred Aubert

Dato : 14-02-01 06:52

Hei på deg, Falken!

Jeg har presentert meg i denne newsgroup her et annet sted, så du så det
sikkert.

Du spør etter gode råd ved tinnitus.
Jeg har hatt det nå i nesten nøyaktig (i mars blir det ...) 12 år, og jeg
har prøvd det som er: Leger og naturleger, homøopathie og orthopædie,
kiropraktiker og alt mulig som så ut til å kunne være til hjelp, ikke minst
lut jeg ordne tennene mine og fikk fjernet all amalgam.
Til slutt havnet jeg i militær-hospitalet i Ulm, der de kunne drive med noe
som kalles for hyperbare surstoffterapi. Man sitter i en tett tank og får en
mask med ren surstoff i en time (er det forståelig?). Dette skulle pågå i 10
dager. Den 9. dag sprak høyre lungen min ... og så ble det 7 uker. Med
lungen-operasjon (den venstre datt sammen 2 dager senere) osv.!

Jeg vil nok påstå at jeg forstår litt om tinnitus, dessverre, og så ble jeg
med og engagerte meg i en tinnitus-gruppe (Selbsthilfegruppe) her i
Braunschweig. Der treffer man masse folk med samme problemet, og det er bare
få som fikk hjelp gjennom en lege e.l.! Eneste hjelpen du kan få (etter mitt
forstand) er å hjelpe seg selv, lære å slappe av - helt innen ifra! Så lenge
du føler deg utlevert til "din" tinnitus, vil han ikke sleppe tak på deg.

Selv driver jeg med hypnose, og det var veien for meg å få noenlunde orden
på saken. Jeg har en høyfrekvent lyd på høyre øret og mistet hørselen der
med 80%, så jeg lagde meg et lydbånd med en hypnose ved tinnitus som jeg da
bruker av og til. Det hjelper meg å slappe av også i litt spesielle
situasjoner.

Hvis du kan noenlunde tysk, ta en titt på hjemmesiden min. Der finner du noe
om tinnitus og hjemmesiden til "Deutsche Tinnitus-Liga e.V.". Kanskje det er
til hjelp for deg.

Det ville glede meg å høre fra deg.
Håper du kan forstå det som er igjen av norsken min!

Gruß
Greetings
Hilsen

Manfred
-------------
www.aubert.de

Fra : find clausen

Dato : 28-05-01 10:50

Der er interessant læsning på:

http://www.are-cayce.com/hrrc/database/chdata/data/prtinn3a.html

hovedside:

http://www.are-cayce.com/hrrc/index.html

Iøvrigt er Edgar Cayce "Den sovende profet" meget interessant !!!

--

find clausen
http://www.photopress.dk/
e-mail: findclausen at photopress.dk

Fra : find clausen

Dato : 28-05-01 12:08

Der er også mange danske sider:

http://www.google.com/search?q=%22edgar++cayce%22&btnG=Google-s%F8gning&hl=da&lr=lang_da

--

find clausen
http://www.photopress.dk/
e-mail: findclausen at photopress.dk

Fra : Torsten Gabrielsen

Dato : 03-06-01 23:49

Meget interessant! Andre lignende linker mottas gjerne!

-Torsten

Fra : find clausen

Dato : 05-06-01 05:51

On Sun, 03 Jun 2001 22:49:03 GMT, Torsten Gabrielsen
<torsten@gabrielsen.no> wrote:

> Meget interessant! Andre lignende linker mottas gjerne!

På:

www.google.com

er der MANGE muligheder !!!

Ellers tjek min linkside uder INFO