Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nykøb - Fuji FinePix 2800 Z
Fra : KN

Dato : 17-03-02 19:36

Jeg har set ovenståenede kamera kan bestilles for 369 euro (cirka 2800 kr )
i Tyskland. Det forekommer at være et rigtigt godt køb til prisen - især
når ugens tilbud i Merlin hedder 4495 kr. Jeg har læst flere reviews af
kameraet og synes det bliver rost. Især billedkvaliteten skulle være fin
fin.
Jeg lægger især vægt på god billedkvalitet både ved udendørs og indendørs
optagelser. Kameraet må også gerne være forholdsvis let betjent. Egentlig
har jeg luret lidt på et Canon S30, men prisen har holdt mig lidt tilbage.
Ved Fuji`en lyder det som om man får meget for pengene.
Hvad siger I der kender kameraet til dette??
Kim