OT: at slippe at få sur galle på gruppen
Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 17-03-02 16:19

Hej Ole.
Det plejer ikke at være ofte at jeg går til det skridt at putte folk på min
"kill-liste", faktisk har det bare sket engang før.... Men nu er du altså
kommet på den, så jeg kan slippe at skulle laste så meget ikke-akvaristisk
ævl ned på min maskine....
Baggrunden for min beslutning:
Det kan godt være at du har en masse viden om akvariehold, men så mange sure
opstød fra en og samme person, vil jeg gerne undvære. Og så kan det være det
samme, om jeg så lige kommer til at gå glip af alle de akvarieperler du har
at tilbyde fællesskabet......
Hav en god søndag.
Ditte

Fra : David Sørensen

Dato : 17-03-02 21:57

Tror ikke du er den eneste.... Den der kill-liste... er det noget man kan
gøre i outlook express?

Fra : Madsen

Dato : 17-03-02 22:34

David Sørensen skrev:

> Tror ikke du er den eneste.... Den der kill-liste... er det noget
> man kan gøre i outlook express?

<news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express> er den rette
gruppe til det spørgsmål.

Se også gerne: <http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

FUT til <news:dk.admin.netikette> hvor svar til dette indlæg derfor vil
havne, da indlægget intet har med akarier at gøre, som denne gruppe jo
handler om. (Det er dog desværre efterhånden meget svært at gennemskue
hvad denne gruppe egentlig handler om, efter min mening.)
Der er en grund til at grupperne er delt op i forskellige emner og der
er en grund til at <http://usenet.dk> er blevet skrevet. Synd at ikke
ret mange gider at bruge tid på at læse den.

Madsen.

Fra : Tom Manczak

Dato : 18-03-02 09:20

Nu er jeg nok en af dem der ikke vil finde sig i diverse provokationer /
irettesettelser osv, særlig hvis tonen ikke er pæn. Det ultimative ville
være hvis man kunne ignorere dem fuldstændig. Men det er sgu svært...og
det nyder de desværre "godt" af.

--
Med Venlig Hilsen / Regards,

Tom Manczak, Der pr. 1 maj mangler tag over hovedet, og søger leje / eje
/ andelsbolig
et sted i København, Andelspris max. 200.000kr.
Tlf. 40833010, døgnet rundt. ICQ 110297734. removefishytoreplybyemail.

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 18-03-02 21:55

"David Sørensen" <dave_sorensen@post.tele.dk> wrote in message
> Tror ikke du er den eneste.... Den der kill-liste... er det noget man kan
> gøre i outlook express?

Hej David.
Opskriften på at fjerne folk fra listen over indlæg man ønsker at se bliver
noget sådan som dette (ihvertfald i outlook expres):
Først finder du et indlæg som vedkommende har lagt ind på grupppen.
Når du finder indlægget, så åbner du det - ikke bare i forhåndsvisning, men
helt ved at dobbeltklikke på indlægget.
Når det så er åbnet, så klikker du med højre musknap på afsendernavnet, også
kommer der en liste op med alternativer om hvad du ønsker at gøre.
Du vælger det alternativet som lyder noget i retningen "blokker for
afsender" (dette er frit oversat fra engelsk).
Vips, så kan vedkommende komme med alt hvad denne nu orker af indlæg, og du
slipper for at se dem :)
Hav en god mandag.
Hilsen Ditte

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 18-03-02 21:57

"Ditte Cecilie Simonsen" <ditte@godjenta.com> wrote in message
> Opskriften på at fjerne folk fra listen over indlæg man ønsker at se
bliver
> noget sådan som dette (ihvertfald i outlook expres):
Ops
Der skulle have stået: Opskriften på at fjerne folk fra listen over indlæg
man ikke ønsker at se....
Sorry.
Hilsen Ditte

Fra : tommy & laila

Dato : 18-03-02 17:45

Ditte er sku ikke den eneste Ole har været efter.
Og jeg føler mig ikke serlig velkomme her i gruppen længre.
og da padder og frør også lever i akvarier hører det også til her i gruppen
Jeg er selv ret grøn hvad andgår akvarier (fisk+planter ) men teknik oår
det ganske pænt.
Så så lenge der er KONGER her i gruppen nøges jeg med at kigge
hygge. mvh.Tommy

---

Fra : Morten

Dato : 18-03-02 23:01

Hej Ditte!

HVAD FANDEN FOREGÅR DER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det er ikke middelalderen vi lever i, men mest af alt minder det om
heksejagt. Jeg synes det er fint at man ikke gider at finde sig i galle fra
andre, det er man i sin fulde ret til, men at køre klapjagt i en
akvariegruppe over en bestemt person er sgu da noget sørgeligt. Hvis man har
et problem med en bestemt person, så sæt ham på din killliste, men begynd da
ikke selv på alt det galle, det ødelægger mere end det gavner. Drop det for
fanden det er ikke en 9 klasse i folkeskolen, men en akvariegruppe hvor ALLE
har ret til at komme til order, og hvis man finde nogle mindre interresante
end andre så har man muligheden for at bestemme om man vil høre på dem, så
hvad fanden er problemet. Ditte hvad fanden rager det os andre at du ikke
kan lide Ole, mig rager det ihvertfald en rygende papfis. Dette emne er
totalt off-topic. Hvis du har et problem med Ole og du synes han skal have
det at vide så send ham en mail i al stilhed, og kan i ikke nå til enighed
så sæt ham på din skide ignoreliste og bland resten af akvariegruppen
udenom. Det samme vil jeg sige til de rebeller der støtter op om dig i
kampens hede. Drop det, hvis i synes Ole er en idiot, så kig lige på jer
selv netop nu. Jeg er rystet i min grundvold.

Thats it!

Morten

Fra : Martin Heller

Dato : 18-03-02 23:38

"Morten" <cichlidae@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kampens hede. Drop det, hvis i synes Ole er en idiot, så kig lige på jer
> selv netop nu. Jeg er rystet i min grundvold.

Det var kloge ord. Efter min mening er det temmeligt sørgerligt at gruppen
måske nu går glip af indlæg fra både Ole og Jan, som begge lå inde med
meget viden, som de var venlige at dele ud af...

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 19-03-02 01:49

"Morten" <cichlidae@jubiimail.dk> wrote in message
Klip
Hej Morten.
Det er ok at du er sur, men vær lige så sød at skrive det i privat mail til
mig i stedet, da jeg har på fornemmelsen at gruppen har fået nok.
Hilsen Ditte :)

Fra : René Knudsen

Dato : 21-03-02 21:23

> [...]
til
> mig i stedet, da jeg har på fornemmelsen at gruppen har fået nok.

Måske skulle du have gjort det til Ole først......tænkte bare....

Hilsen
René Knudsen, Jessheim Norge

Fra : Tom Manczak

Dato : 19-03-02 23:02

Kender du ikke det, at nogle gange får man nok af noget? Så skal det
bare ud? Det udtrykker dit indlæg faktisk også. Og netop det synes du er
helt galt.

Men hvis du følger med i gruppen jævnligt, så vil du nok have set mange
mudderkastninger rundt omkring. Enough is enough, som du selv siger!

Fra : Jeppe Møller

Dato : 20-03-02 17:05

> [...]
> kampens hede. Drop det, hvis i synes Ole er en idiot, så kig lige på jer
> selv netop nu. Jeg er rystet i min grundvold.

Denne besked er som Mortens og Dittes besked off-topic- ignorer den venligst
hvis det ikke interesserer dig, og lad for alt i verden endelig vær med at
ride med på bølgen ved at poste et reply!

/Jeppe