hjælp til Indy 8
Fra : Bo P.

Dato : 29-01-01 00:15

Hej.

Jeg håber der en der kan hjælpe mig.

jg prøver at installere Indy version 88.0.16-B men der kommer en fejl når
jeg åbner delphi efter at jeg har installeret pakken.

Fejlen er::

Can't load Package c:\indy\D4\dldindy40.BPL
Detangivet modu kunne ikke findes.

Er der noget som har haft samme problem eller kender en løsning på
problemet?

Hilsen Bo

Fra : Peter Stricker

Dato : 29-01-01 03:58

Søg efter filen dldindy40.bpl, og tilføj dens path til Library Path.
Gå ind i Tools|Environment Options|Library.

Fra : N/A

Dato : 29-01-01 14:06

Fra : Finn Bindeballe

Dato : 29-01-01 14:06

Indy er en component pakke, som giver adgnag til internet, mail, smpt, .......
rigtig god pakke..... meget mere gennemført end det der følger med delphi (
fastnet )..... man kan være lidt vanskelig at bruge for en nybegynder....

venlig hilsen
Finn Bindeballe
Finnb@post6.tele.dk