Dumt spørgsmål...
Fra : Jens Didriksen

Dato : 17-03-02 16:11

Øøhhh - skal mit gamle Matrox MGA-G200 AGP blive i pc'eren når jeg køber et
nyt (Geforce2 MX400 ) eller er der tale om en regulær udskiftning af
grafikkortet?

Takker

Jens

Fra : Dr. Ahcir

Dato : 17-03-02 16:24

Kun 1 AGP port!!!

Fra : Mogens

Dato : 17-03-02 16:34

On Sun, 17 Mar 2002 16:10:56 +0100, "Jens Didriksen"
<jens@didriksen.dk> wrote:

>Øøhhh - skal mit gamle Matrox MGA-G200 AGP blive i pc'eren når jeg køber et
>nyt (Geforce2 MX400 ) eller er der tale om en regulær udskiftning af
>grafikkortet?

Hvis du taper det godt fast til indersiden af kabinettet kan det
da sagtens blive i PC'en.

Fra : Villy Jensen

Dato : 17-03-02 17:02

> Øøhhh - skal mit gamle Matrox MGA-G200 AGP blive i pc'eren når jeg køber
et
> nyt (Geforce2 MX400 ) eller er der tale om en regulær udskiftning af
> grafikkortet?

Nej, du piller dit gamle Matrox skærmkort ud af PC'ens eneste AGP-port
og monterer det nye skærmkort i stedet for det gamle.

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Jens Didriksen

Dato : 18-03-02 00:45

> Nej, du piller dit gamle Matrox skærmkort ud af PC'ens eneste AGP-port
> og monterer det nye skærmkort i stedet for det gamle.

Okay. Mit spørgsmål grunder i en snak jeg havde med min forhandler da han i
tidernes morgen skulle installere mit grafikkort, og vi så kom til at snakke
om hvorvidt jeg skulle have et EKSTRA (!) kort i...???

Jeg må indrømme at jeg troede at man havde et standard kort til visse ting
og så et super, hot-shot, direct turbo GTI kort til alt liret oven i...

Sorry :-/

Hygge fra Jens

Fra : Atcox

Dato : 18-03-02 15:18

> Jeg må indrømme at jeg troede at man havde et standard kort til visse ting
> og så et super, hot-shot, direct turbo GTI kort til alt liret oven i...

Det havde man også engang i tidernes morgen, nemlig de første par
kort fra Voodoo-serien

Pelle Frederiksen.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-03-02 15:08

In dk.edb.hardware.grafikkort, Jens Didriksen wrote:

<snip>
>Dumt spørgsmål...

Der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar. Spørgsmål kan være
dårligt formulerede, men aldrig (!) dumme.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)