Fryse kartoffelsalat?
Fra : kat

Dato : 17-03-02 15:51

Har flere kilo kartoffelsalat tilovers fra festen igår!

Kan jeg fryse den, så det er til at spise, når jeg tøer det op igen?

--

/kat
---

Fra : Peter Larsen

Dato : 17-03-02 20:17

Nej
Kartofler der har været frosne får en sjov farve (grøn) , mayonaise og creme
fraiche kan heller ikke lide det , så
Velbekomme de næste par dage

Mvh Peter

Fra : kat

Dato : 18-03-02 09:31

"Peter Larsen" skrev:
> Nej

ØV!!

> Kartofler der har været frosne får en sjov farve (grøn) , mayonaise
og creme
> fraiche kan heller ikke lide det ,

Hmmm, nu har jeg gjort det alligevel, da der var alt at vinde Om
ikke andet så kan jeg da se resultatet på et tidspunkt.

> så
> Velbekomme de næste par dage

Jo tak, men kun med nogle rester, da den mængde, der var tilbage, var
ALT for stor - flere kilo!! Jeg troede sørme, at man spiste mere af
den slags.
--

/kat
---

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 18-03-02 15:06

Kat skrev:

> Hmmm, nu har jeg [nedfrosset kartoffelsalaten] alligevel, da der
> var alt at vinde Om ikke andet så kan jeg da se resultatet på
> et tidspunkt.

Vær rar at melde tilbage til gruppen når du kender resultatet.

// Klaus