Bowlingspil
Fra : Claus Vitting

Dato : 17-03-02 12:01

Findes en eller anden i denne NG, som kender et link hvor jeg kan downloade
et bowlingspil eller måske en som kan maile det det mig.

Jeg har et par drenge på 11 og 7 år, som frygtelig gerne vil spille bowling.

På forhånd tak.

Claus

Fra : Highlander

Dato : 17-03-02 12:32

skrub ud i bowlinghallen, din dovne hund !!

eller hvad med noget netværksspil så Benjamin og Sebastian kan være med ?

Highlander

Fra : Highlander

Dato : 17-03-02 12:54

nåp så skidt da .. du kan jo ozze have brug for lidt træning, de 215 du fik
i torsdags række jo ikke lang, når jeg er med !!
http://realguide.real.com/games/

Fra : Gerner

Dato : 17-03-02 20:48

On Sun, 17 Mar 2002 12:00:47 +0100, "Claus Vitting" <cvitting@worldonline.dk>
wrote:

>Findes en eller anden i denne NG, som kender et link hvor jeg kan downloade
>et bowlingspil eller måske en som kan maile det det mig.
>
>Jeg har et par drenge på 11 og 7 år, som frygtelig gerne vil spille bowling.

Prøv en søgning på zdnet eller tucows