Hjælp til Kerio Personal Firewall
Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 17-03-02 11:53

Først, hvis dette ikke er det rigtige sted, så beklager jeg, og tager gerne
mod henvisning til et bedre.

Jeg har længe kørt med ZoneAlarm som Firewall på min ene PC; som er
tilsluttet Internettet med ADSL via et internt modem. Denne PC kører med
Internet Connection Sharing til min anden PC, som er tilsluttet via en Hub.
Jeg testede så Kerio PF på den anden, og var godt tilfreds, og besluttede så
at installere den på den første PC også, men selvom jeg mener at have sat
den korrekt op, så er den ubrugelig, når den andne PC er tilsluttet da, der
konstant popper en boks op med beskeden [MacTransferData: Invalid buffer
tag] Er der nogen der kan hjælpe mig med at afhjælpe dette. Hvis der mangler
nogen oplysninger, så spørg endlig.

Begge PC'er kører Win 98 SE

Joakim

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 17-03-02 19:15

"Joakim Lauridsen" wrote

> Jeg testede så Kerio PF

Tjek FAQen, det står sikkert deri:

Ellers kan du sikkert finde svaret på mailinglisten som der også linkes
til fra den ovennævnte side.