Skærme
Fijala 3554
?: Hvor billig en 19" skærm kan det gå at ~
Fra : pkc

Dato : 17-03-02 11:37

Er der nogen der har erfaringer med fx AOC 9GLR eller Targa V1995 C3 -

Hvad vil I foreslå af skærm til fx under 2500,-

Håber på et par gode råd -

--
Per Krabbe, Vestergade 81, 5300 Kerteminde
www.boat4you.dk / pkc@boat4you.dk

Fra : Mogens

Dato : 17-03-02 13:28

On Sun, 17 Mar 2002 11:36:56 +0100, "pkc" <pkc@boat4you.dk> wrote:

>Er der nogen der har erfaringer med fx AOC 9GLR eller Targa V1995 C3 -
>
>Hvad vil I foreslå af skærm til fx under 2500,-
>
>Håber på et par gode råd -

Hej

Jeg købte en 19" AOC 9GLR til 2000,- i Computercity lige
omkring jul og jeg er virkelig godt tilfreds med den.
Billedet står skarpt og roligt ved 1280x1024 i 85Hz og
den bliver brugt til både tekst, grafik, film og spil.

Men hvis du er i tvivl, så se skærmen i funktion inden
du køber. Du er den eneste der kan afgøre om du synes
billedet er godt nok.

Mvh Mogens