Vil det koste mig at modtage sms i udlande~
Fra : Invisible Man

Dato : 17-03-02 11:20

Hej NG

Her i næste uge skal jeg til Skotland. Så ville jeg bare lige vide, at hvis en
eller anden her i Danmark sender mig en besked fra nettet (eller sin egen
telefon for den skyld) vil det så koste mig noget?

Og hvad vil det koste mig at sende en sms til DK?

på forhånd tak og bedste hilsner,

---i.m.

Fra : Dennis Lange

Dato : 17-03-02 11:53

"Invisible Man" <invisible_man@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> telefon for den skyld) vil det så koste mig noget?
>
> Og hvad vil det koste mig at sende en sms til DK?

Det kan du finde på hjemmesiden til din mobiludbyder.
--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : Invisible Man

Dato : 17-03-02 12:08

"Dennis Lange" <dblng@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> --
> Mvh. Dennis Lange
> -Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Der står vist ikke noget om sms'er fra nettet... eller, det er også muligt at
det er mig, der er et fjols til at finde informationer... hvis nogen skulle
ligge inde med tallene, så kan jeg nævne at jeg har et TDC mobil-abonnement...

---i.m.

Fra : Dennis Lange

Dato : 17-03-02 12:19

> [...]
skulle
> ligge inde med tallene, så kan jeg nævne at jeg har et TDC

2 minutters søgning på www.vic.dk gav svaret:
http://www.tdcmobil.dk/my/servlet/my;jsessionid=QUE6Daf2_tr9GJSeP-UXCTZn(wKj
2pwBQ)?U1=21060
klik derefter på europa og så på storbritannien.
Under SMS finder du priser for hhv. afsendelse og modtagelse, alt afhængig
af hvilken operatør du roamer ved...
Og ja, sms'er fra nettet er det samme som sms'er sendt fra en telefon.

Fra : Invisible Man

Dato : 17-03-02 12:47

> [...]
> --
> Mvh. Dennis Lange
> -Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Tusind tak - havde egentlig været på siden, men havde ikke tænkt på at scrolle
nedad på deres smarte scroll-pile....=)

endnu engang tak...

---i.m.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-03-02 15:15

"Invisible Man" <invisible_man@post.cybercity.dk> wrote in message

> Tusind tak - havde egentlig været på siden, men havde ikke tænkt på at
scrolle
> nedad på deres smarte scroll-pile....=)

Det kan jeg godt forstå,, det er en elendig side,,, man skal sku også
scrolle til højre, for at få vist deres latterlige skema, inden for deres
lille html fejl.. Når man sidder med en 1600*1200 opløsning er det ski
irreterende.