LOTR:TTT trailer i DK
Fra : J.O.H

Dato : 17-03-02 11:13

Fra www.theonering.net

MrElias writes: I´ve just seen something quite interesting. On March 24 th,
a Danish TV station will be celebrating the Oscars in association with a big
cinema in Copenhagen. The evening will include a world premiere of David
Fincher's upcoming "Tha Panic Room", and a trailer show of the hottest
upcoming movies - among others TTT! This is what it said. For those of you
who read Danish, here is the site.

http://zulu.dk/?type_id=1162

Fra : Anders Nordentoft-Ma~

Dato : 17-03-02 14:24

10 min Traileren for TTT, vil forøvrigt sidde efter LOTR fra den 25/3

Anders

Fra : Tenzel Kim

Dato : 18-03-02 17:31

Desværre er ingen af disse to oplysninger er korrekte.

10 minutters trialeren vil ikke blive vist ved Oscar-festen i CinemaxX
da SF Film ikke kunne få lov af New Line Cinema til at vise den før den
fik official premiere den 29 marts. Af samme årsag skal man nok heller
ikke regne med at se denne ellers ganske udemærkede trailer i
biograferne før den 29.

Tenz.

Fra : J.O.H

Dato : 18-03-02 18:37

Jamen, så er det jo falsk reklame!! http://zulu.dk/?type_id=1162 Uha, der er
sikkert nogen der bliver sure og smide med sæderne når de opdager det på
søndag...

Fra : Tenzel Kim

Dato : 18-03-02 19:06

J.O.H wrote:

> Jamen, så er det jo falsk reklame!! http://zulu.dk/?type_id=1162 Uha, der er
> sikkert nogen der bliver sure og smide med sæderne når de opdager det på
> søndag...

Gjorde SF Film opmærksom på at Zulu reklamerede med den idag så mon ikke
de får snakket med Zulu så den information kan blive fjernet?

Tenz.

Fra : J.O.H

Dato : 18-03-02 18:46

eeej altså Tenz! Du kan ikke bare komme og sige sådan no'et! Kom med en
beskrivelse af det bedste klip! ;)

Fra : Tenzel Kim

Dato : 18-03-02 19:05

J.O.H wrote:

> eeej altså Tenz! Du kan ikke bare komme og sige sådan no'et! Kom med en
> beskrivelse af det bedste klip! ;)

Well, ham der gutten i hvidt ser rimelig sej ud, men det gjorde han jo
også i etteren på trods af at han ikke var i hvidt og ikke kunne finde
ud af at gå over en bro

Skal vist lige ha set den et par gange til før jeg ved hvad der er det
bedste klip, men det ser ud til at vi får os nogle fede kampscener.

Tenz.

Fra : Gocows

Dato : 18-03-02 23:49

> J.O.H wrote:
> Well, ham der gutten i hvidt ser rimelig sej ud, men det gjorde han jo
> også i etteren på trods af at han ikke var i hvidt og ikke kunne finde
> ud af at gå over en bro

Det kunne han da godt. Men der kom en skidesur og lettere flammende skiderik
der skulle stoppes :)

> Skal vist lige ha set den et par gange til før jeg ved hvad der er det
> bedste klip, men det ser ud til at vi får os nogle fede kampscener.

Hvordan i f***** i h****** har du fået set en ti minutters version?

Har hørt om en tre minutters ting, men ti minutter? og du har den?

Arbejder du for den danske importør? Er du ven med Peter Jackson? Eller hvem
skal jeg bestikke?

AARRGGHH! Min misundelse får mig lige pt til at ryge ud af ørene :)

Mvh

Anders

Fra : Tenzel Kim

Dato : 19-03-02 15:42

Gocows wrote:

> Hvordan i f***** i h****** har du fået set en ti minutters version?
>
> Har hørt om en tre minutters ting, men ti minutter? og du har den?

Ehh, tror jeg havde hørt et eller andet om ti minutter et sted men det
var den da egentlig slet ikke. Mener dog helt bestemt at den var over
tre minutter. Det føltes i hvert tilfælde som om at man fik en masse for
pengene.

Tenz.

Fra : JSMadsen

Dato : 23-03-02 18:21

Tenzel Kim skrev i meddelelsen <3C961651.4090508@hotmail.com>...
> [...]
>fik official premiere den 29 marts. Af samme årsag skal man nok heller
>ikke regne med at se denne ellers ganske udemærkede trailer i

Her er den officelle information fra SF-Film:

Fredag den 29. marts vil fans over hele verden for første gang nogensinde kunne se 3½ minut af kommende scener fra ”
Ringenes Herre: De to tårne” – den længeventede fortsættelse af ”Ringenes Herre: Eventyret om Ringen” – som har
Danmarkspremiere onsdag den 18. december. De 3½ minut er klippet sammen af instruktør Peter Jackson som en hyldest til
loyale ”Ringenes Herre” fans over hele verden.

De 3½ minutters klip lægges ind som en bonus ved visninger af ”Ringenes Herre: Eventyret om Ringen” – efter filmen og
før krediteringerne. I Danmark bliver det unikke materiale fra ”Ringenes Herre: De to tårne” vist i:

Palads, København www.biobooking.dk
CinemaxX, København www.cinemaxx.dk
Kinopalæet, Lyngby www.kinopalaeet.dk
BioCity, Tåstrup www.biobooking.dk
BioCity, Hillerød www.biobooking.dk
BioCity, Odense www.biobooking.dk
Rosengård, Odense www.cinemaxx.dk
BioCity, Århus www.biobooking.dk
Bio 5, Aalborg www.biograferne.dk
Scala, Aalborg www.biograferne.dk
BioCity, Esbjerg www.biobooking.dk
BioCity, Herning www.biobooking.dk
BioCenter, Kolding www.biocenter.dk
Lido, Vejle www.lido.dk

--
med venlig hilsen JONAS
http://www.dvd-basen.dk/ - links til 55.000+ DVD anmeldelser!

Fra : Brian Nielsen

Dato : 17-03-02 23:01

"Anders Nordentoft-Madsen" <anm@mail.dk> skrev i en meddelelse
> 10 min Traileren for TTT, vil forøvrigt sidde efter LOTR fra den 25/3

Efter filmen??? Så er der da ingen tilbage i salen!

/Brian

Fra : Tenzel Kim

Dato : 18-03-02 21:32

Brian Nielsen wrote:

> Efter filmen??? Så er der da ingen tilbage i salen!

Well, det er efter filmen men FØR rulleteksterne.

Tenz.