Nokia 6310, 6510 ell 8310
Fra : Perino

Dato : 17-03-02 10:06

Hej,

Er der nogen der kan fortaelle mig hvilken af disse telefoner der er bedst?
Jeg har lige koebt en 6310 til at erstatte min 6210 og der er gode software
forbedringer - meget hurtigere! MEN - jeg syntes jeg mangler en lidt mindre
telefon og overvejede at koebe en 6510 ell 8310 istedet - har de samme
software som 6310? Hvilken er bedst?

Tak

Fra : Christian Larsen

Dato : 17-03-02 11:24

Hej.

Jeg synes 6510'eren er bedst. Især er kalenderen væsentlig bedre i 6510'eren
end i 8310'eren. Ellers kan de meget det samme.

m.v.h.
Christian.

Fra : Anders Berg

Dato : 17-03-02 19:28

> bedst?
> software
> mindre

Helt klart 6510. Har haft en 8310, og har nu en 6510. 6510 har samme
menu som 6310. Kan alt 6310 kan dog ikke Bluetooth.

Og så er kalenderen klart bedre i 6510 end i 8310. Og så er designet
væsentligt pænere på 6510 end 8310, men det er selvfølgelig smag og
behag. Hvis man er til det stillede er det 6510, men er man til det
flashy poppede look er det 8310.

6510 kan varmt anbefales :)

Anders

Fra : Kristian Svane

Dato : 17-03-02 21:17

"Perino" <perinouk@email.com> skrev i en meddelelse
> [...]
mindre
> telefon og overvejede at koebe en 6510 ell 8310 istedet - har de samme

Hey,

Hvor er den engentlig på lager henne ? Jeg har bestilt ved Telestore, men de
har den stadig ikke hjemme =(

Hilsen Kristian

Fra : GRISEN

Dato : 18-03-02 01:26

6510 vs. 8310:

6510 har bedre kalender, bedre skærm, (IMO) bedre tastatur og design.

8310 har GUDEFUNKTIONEN - Når telefonen ringer kan du vælge "lydløs", så holder den mund, men personen i den
anden ende kan ikke høre at han bliver droppet. LÆKKERT, så hvorfor er det ikke i 6510'eren ???

mvh Jan

Fra : Anders

Dato : 18-03-02 14:36

> [...]
holder den mund, men personen i den
> anden ende kan ikke høre at han bliver droppet. LÆKKERT, så hvorfor er det

Korrekt - det er en perfekt funktion!!!!!!!!!

Fra : Kristian Svane

Dato : 18-03-02 16:31

"GRISEN" <grisen@pornotrold.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
holder den mund, men personen i den
> anden ende kan ikke høre at han bliver droppet. LÆKKERT, så hvorfor er det

Hey,

Hehe, gider du ikke snakke med folk da ?? =)

Hilsen Kristian

Fra : Fischer

Dato : 18-03-02 19:51

> 8310 har GUDEFUNKTIONEN - Når telefonen ringer kan du vælge
> "lydløs", så holder den mund, men personen i den anden ende kan ikke
> høre at han bliver droppet.

Det fatter jeg ikke en meter af?

Hvis min mobiltelefon er slukket, så bliver man stillet videre til min
telefonsvarer.
Hvis min mobiltelefon er optaget, så bliver man stillet videre til min
telefonsvarer.
Hvis min mobiltelefon ikke bliver taget, så bliver man stillet videre til
min telefonsvarer.
Hvis jeg ser et opkald jeg ikke ønsker, så trykker jeg 'NO' .... and guess
what ...., så bliver man stillet videre til min telefonsvarer.

Jeg kan ikke se nogen gudefunktion.
Gør det mig til ateist?

*Fischer

Fra : GRISEN

Dato : 18-03-02 22:04

On Mon, 18 Mar 2002 19:50:33 +0100, "Fischer" <express@get2net.dk> wrote:

> [...]
>Hvis jeg ser et opkald jeg ikke ønsker, så trykker jeg 'NO' .... and guess
>what ...., så bliver man stillet videre til min telefonsvarer.

Ateist? Det er vist udenfor mit vidensområde.
Forskellen er, at når du gør det, så kan vedkommende i den anden ende høre at du gør det, og ved altså at du
ikke gider tale med ham/hende i øjeblikket.
Nogen gang er det rart nok at kunne skjule den information.

Fra : Fischer

Dato : 19-03-02 06:10

> [...]
> høre at du gør det, og ved altså at du ikke gider tale med ham/hende i
> øjeblikket. Nogen gang er det rart nok at kunne skjule den information.

Det er det vi herude vestpå kalder en "kratlusker"-funktion. Altså når man
ikke vil stå ved sine handlinger.

Desuden så er det jo individuelt hvor mange sekunder der går fra telefonen
starter med at ringe til den stilles videre til telefonsvareren.
At blande Gud ind i billedet, synes jeg i al fald er vildt overdrevet.

*Fischer

Fra : Anders Berg

Dato : 18-03-02 20:08

"GRISEN" <grisen@pornotrold.dk> wrote in message

> [...]
> anden ende kan ikke høre at han bliver droppet. LÆKKERT, så hvorfor er det ikke i 6510'eren ???

Det er den da også. Ihvertfald på min 6510 :) Er du sikker på du ikke
var stiv sidst den ringede :)

Anders

Fra : Kristian Svane

Dato : 18-03-02 20:27

"Anders Berg" <vipberg@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "GRISEN" <grisen@pornotrold.dk> wrote in message
>

> Det er den da også. Ihvertfald på min 6510 :) Er du sikker på du ikke
> var stiv sidst den ringede :)
>
> Anders

Hey,

Skægt, har lige været nede for at købe en 6510, og mindsanten om denne
funktion ikke findes.. Smart nok !

Hilsen Kristian

Fra : Anders Berg

Dato : 18-03-02 21:15

> Skægt, har lige været nede for at købe en 6510, og mindsanten om denne
> funktion ikke findes.. Smart nok !

Surt, det er den på min :) Hvilken software version har i/du??

Jeg har:

V 03.30
30-01-02
NPM-9

Men jo, det er en lækker funktion.

Anders

Fra : Kristian Svane

Dato : 18-03-02 21:57

> Surt, det er den på min :) Hvilken software version har i/du??

> [...]

Hey,

Hovsa, fik vist formuleret mig lidt krøllet dér ! Men jeg HAR den funktion,
og den virker fortrinligt !

Her er min version lige for sjovs skyld:

V 03.35
15-02-02
NPM-9

Hilsen Kristian

Fra : Anders Berg

Dato : 18-03-02 21:59

> [...]
funktion,
> og den virker fortrinligt !
>
> Her er min version lige for sjovs skyld:

Det skulle da også være mærkeligt hvis min havde og ikke din :)

Han må vist bare ha kigget lidt forkert, da han skrev at den IKKE havde
dne funktion :)

Anders

Fra : GRISEN

Dato : 18-03-02 22:03

On Mon, 18 Mar 2002 20:27:17 +0100, "Kristian Svane" <swan@nitro.dk> wrote:

> [...]
>
>Hey,
>
>Skægt, har lige været nede for at købe en 6510, og mindsanten om denne

Damn... jeg er rimelig sikker på at jeg ikke er stiv, og den har ringet en del gange uden at jeg har kunnet
vælge andet end besvar og afvis.

Hvilken firmware har I ? (*#0000#) ???
Min siger 03.30 30-01-02 NPM-9

Fra : Anders Berg

Dato : 19-03-02 08:50

Damn... jeg er rimelig sikker på at jeg ikke er stiv, og den har ringet
> [...]

ØHH!!! Det har vi skrevet længere oppe i indlægget. Men jeg mener min er
den samme som din.

Anders

Fra : Kristian Svane

Dato : 19-03-02 16:20

> [...]
> en del gange uden at jeg har kunnet

> ØHH!!! Det har vi skrevet længere oppe i indlægget. Men jeg mener min er

Hey,

Hvis telefonen står på Lydløs profilen, kan man ikke vælge lydløs ved et
indgående opkald..

Hilsen Kristian

Fra : Nick Christensen

Dato : 18-03-02 23:59

> 8310 har GUDEFUNKTIONEN - Når telefonen ringer kan du vælge "lydløs",
> så holder den mund, men personen i den anden ende kan ikke høre at han

Den funktion har Nokia 6210 haft lige siden den kom på markedet i 2000.

--

Nick Christensen
- Hvad blev der af MOBILTLF_R23.PUB ? ;)

Fra : Kristian Svane

Dato : 19-03-02 16:19

"Nick Christensen" <slet-dette-foer-du-sender-mig-mail_nch@mail.sonofon.dk>
skrev i en meddelelse news:a75re2$l9v$1@sunsite.dk...

> Den funktion har Nokia 6210 haft lige siden den kom på markedet i 2000.

And theeeeen... ?
=)

Hilsen Kristian

Fra : Anders Berg

Dato : 19-03-02 19:36

> Den funktion har Nokia 6210 haft lige siden den kom på markedet i
2000.

> And theeeeen... ?
> =)

Men tillykke med det :)

Fra : HSK

Dato : 19-03-02 18:52

det kan man da også på bl.a. 6210 og 7110... Bare tryk Valg når den ringer
og lad være med at vælge noget i menuen der kommer frem, så tier den stille.

/Henrik