Projektstyringsværktøj til Mac
Fra : Rasmus Horn

Dato : 17-03-02 08:56

Hej

Er der nogen, der kender nogle projektstyringsværktøjer til Mac - gerne i
stil med MS Project til Windows.

Jeg har brug for et værktøj, der kan genere Gantt-kort og administrere
tidsplanlægning i projekter. Men jeg har ikke fundet noget til Mac!

Venlig hilsen
Rasmus Horn

Fra : Per Erik Rønne

Dato : 17-03-02 09:35

Rasmus Horn <burning777@hotmail.com> wrote:

> [...]

> Jeg har brug for et værktøj, der kan genere Gantt-kort og administrere
> tidsplanlægning i projekter. Men jeg har ikke fundet noget til Mac!

Jeg har et liggende.

Det hedder i øvrigt MS Project. Men altså til MacOS.

Hvis det er noget du har meget brug for, kan du henvende dig nærmere til
mig; jeg er ikke sikker på om programmet stadig sælges af Microsoft.

Jeg mener i øvrigt også at Claris havde et lignende værktøj. Hvis det
stadig eksistere burde det så i dag ligge i firmaet FileMaker.
--
Per Erik Rønne
Tlf. + fax: +38 89 00 16, mobil +45 28 23 09 92.

Fra : Ulf Holm Nielsen

Dato : 17-03-02 11:58

Per Erik Rønne wrote:

> [...]
>
> Jeg mener i øvrigt også at Claris havde et lignende værktøj. Hvis det
> stadig eksistere burde det så i dag ligge i firmaet FileMaker.

der findes vist noget til filemaker pro der kan gøre det

ulf

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-03-02 12:51

Ulf Holm Nielsen <doktor@dyregod.dk> wrote:

> der findes vist noget til filemaker pro der kan gøre det

Kan det være det her, som jeg lige faldt over:

"TeamPlanner er et integreret sags-, projekt- og kommunikationskoncept
udviklet til kreative virksomheder.
TeamPlanner er utrolig fleksibelt og kan 100% tilpasses den enkelte
virksomheds ønsker og behov. Brugergrænsefladen er enkel og overskuelig.
Systemets moduler dækker stort set alle funktioner fra on-line time- og
materiale registrering til fakturering, korrespondance, email,
medarbejderadministration og analyse.
TeamPlanner kan integreres med førende finanssystemer."

<http://www.filemaker.dk/loesninger/losninger/alm/teamplanner/teamplanne
r.htm>

<http://www.domestic.dk/2_teamplanner/2_index.htm>
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : Niels Prins

Dato : 19-03-02 21:15

In article <B8BA0A9C.3C8%burning777@hotmail.com>, Rasmus Horn

prøv at kigge på FastTrack Schedule. http://www.aecsoft.com.

Fra : Rasmus Horn

Dato : 20-03-02 08:33

Tak for alle svarene

Jeg har faktisk selv lige fundet to dejlige Cocoa programmer:
Midius ProjectPlanner og Object Plant og så var de begge til OS X og også
shareware! Så det var jo bare godt...

De kan begge hentes på denne svenske side: http://www.arctaedius.com/

Venlig hilsen
Rasmus Horn