Ericsson T29s
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-03-02 01:54

Hey, er det en god telefon?

Plejer at synes Nokia er cool... men leder efter en telefon til min mor...
Er den for evnesvage personer, uden snilde for tekniske detaljer?

Har den aktiv klap? Altså,,,, dingeling,,, klap ned,,, snakke snak....?

Fra : Bill

Dato : 17-03-02 09:00

Sikke en måde at karakterisere sin mor på.
Ikke underligt at du selv vælger Nokia, æblet falder jo ikke langt fra
stammen!!
T29 er en rigtig god telefon som er nem at betjene, selv de mere avancerede
funktioner er logisk opbygget og let tilgængelige.
Bill

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-03-02 14:49

"Bill" <sendmig@hotmail.com> wrote in message
> Sikke en måde at karakterisere sin mor på.

Hehe,,,

> Ikke underligt at du selv vælger Nokia, æblet falder jo ikke langt fra
> stammen!!

Nu er der jo aldersforskel...
Nu siger jeg jo bare det ærligt,,, Min mor er da ikke speciel teknisk
lærernem,,, Sådan er kvinder jo genneralt

Men nu er jeg jo vokset op med det, det er min mor jo bestemt ikke.

> T29 er en rigtig god telefon som er nem at betjene, selv de mere
avancerede
> funktioner er logisk opbygget og let tilgængelige.

Tak, det er jo fint. Hvad med den aktive klap? ER den aktiv, eller ligesom
t10´eren tror jeg det er.

hos wanna-save har de dem nemlig rimelig billigt,, men måske Nokia 3310 er
et bedre valg... Men så er der jo Menu+* den skal jo bruges efter man har
ringet..

Fra : kyllerylle

Dato : 17-03-02 10:59

Jeg har en Ericson 18s, som jeg er tilfreds med, men jeg ville vælge en
Nokia til en bruger der ikke er så øvet, fordi jeg synes den er mere logisk
bygget op og har et størrere display.
mvh.
Peter

Fra : John Hinge

Dato : 17-03-02 11:24

On 17 mar 2002 Bjarke Hansen was heard to say:

> Hey, er det en god telefon?

De jeg kender, som har en T29 synes den er god, så det
er der nok noget om.
Det er ikke en Nokia, på godt og ondt.

> Plejer at synes Nokia er cool... men leder efter en telefon til
> min mor... Er den for evnesvage personer, uden snilde for tekniske
> detaljer?

Jeg gik selv fra en Nokia 3210 til en T39, og det gik relativt
smertefrit, så mon ikke.

> Har den aktiv klap? Altså,,,, dingeling,,, klap ned,,, snakke
> snak....?

T39'eren er 'dingeling. knap ned. snakkesnak' så det tror
jeg også T29'eren er.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-03-02 17:31

"John Hinge" <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> wrote in message

> De jeg kender, som har en T29 synes den er god, så det
> er der nok noget om.

> T39'eren er 'dingeling. knap ned. snakkesnak' så det tror
> jeg også T29'eren er.

Dem du kender, som har den. Kan du ikke lige høre dem ad?

Fra : Bill

Dato : 17-03-02 20:29

Skam dig alligevel.
Din mor er måske ikke nogen teknisk begavelse men du er bestemt ikke noget
sprogligt geni .

Ja klappen på T29 er aktiv: "dingeling. knap ned. snakkesnak".

Køb du den bare til hende, det er kram så måske kan den holde helt til du
selv bliver voksen, så kan du jo overtage den.

Bill

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-03-02 21:09

> Skam dig alligevel.

Det kan du så have ret I,,, Men jeg fortæller det jo bare ligeud ik.. Alle
andre pakker det bare ind.

> Din mor er måske ikke nogen teknisk begavelse men du er bestemt ikke noget
> sprogligt geni .

Nej, har jeg aldrig været,,, Jeg er mere til det matematiske...

> Ja klappen på T29 er aktiv: "dingeling. knap ned. snakkesnak".

Det var jo godt

> Køb du den bare til hende, det er kram så måske kan den holde helt til du
> selv bliver voksen, så kan du jo overtage den.

Vi har bestilt den hos Wanna-save nu..

Jeg synes forresten du skulle skamme dig over den sidste bemærkning
Jeg har haft min Nokia 6210 i 2 år, og er godt tilfreds, Desuden er jeg
voksen, og er myndig. Men det ved du jo alt om kan jeg høre.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-03-02 21:12

"Bill" <sendmig@hotmail.com> wrote in message

> Ja klappen på T29 er aktiv: "dingeling. knap ned. snakkesnak".

Der skulle selvfølgelig stå "dingeling, klap ned. snakkesnak"

Fik først set det nu,,, knap ned og snak, har de fleste telefoner vel

Fra : John Hinge

Dato : 18-03-02 11:46

> [...]

> Der skulle selvfølgelig stå "dingeling, klap ned. snakkesnak"
>
> Fik først set det nu,,, knap ned og snak, har de fleste telefoner

Jeg så det også først nu.
Det forandrer jo ligesom konversationen en anelse :)

Bortset fra det så ønskes din mor da god fornøjelse med den kommende
lille Ericsson fon.

Jeg troede selv det ville blive svært at gå fra den store nokia
verden, med at det tant og fjas (logoer, ringelyde etc)
Men det logoværk jeg har haft brug for ku løses, og den 'ringe
irritation' jeg har i fonen nu fik jeg ved hjælp af de rare
mennesker her i gruppen. Og jeg kender adskillige som er stygt
misundelige på min fon+mp3 dims ;)

Fra : Trickysparrow

Dato : 18-03-02 13:56

"John Hinge" <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> wrote in message news:Xns91D577DA8F5DASHAYERA@193.88.15.201...

> Men det logoværk jeg har haft brug for ku løses,

> John Hinge - shayera / .sPOOn.
> On usenet I represent no one but myself.
> "Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs
> http://www.spoon.dvd-klub.dk

Hej John kan man skifte logo i en t29?.
Hvis ja er du rar og fortælle det her, eller henvise
til et sted hvor de forklarer hvordan,
har nemlig selv en t29 og kan ikke lige finde ud ad det.

Martin.

Fra : John Hinge

Dato : 19-03-02 11:55

On 18 mar 2002 Trickysparrow was heard to say:

> Hej John kan man skifte logo i en t29?.
> Hvis ja er du rar og fortælle det her, eller henvise
> til et sted hvor de forklarer hvordan,
> har nemlig selv en t29 og kan ikke lige finde ud ad det.

Hej
Jeg bruger http://wap.sonyericsson.com
Om det kan lade sig gøre på en T29, ved jeg ærlig talt ikke.
Den T39 jeg bruger er min første Ericsson, så jeg har ikke
det helt store overblik over hivlke modeller som kan hvad.
Jeg gik ikke ud og lavede den store research før jeg gik
over til T39'eren.. jeg vandt den :)

Fra : Trickysparrow

Dato : 19-03-02 12:26

"John Hinge" <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> wrote in message news:Xns91D679621630ESHAYERA@193.88.15.201...
> [...]
> det helt store overblik over hivlke modeller som kan hvad.
> Jeg gik ikke ud og lavede den store research før jeg gik

You lucky #¤%&#¤
Så vidt jeg har kunnet finde ud af kan t29 ikke
ellers tak.

Martin.

Fra : John Hinge

Dato : 20-03-02 12:02

On 19 mar 2002 Trickysparrow was heard to say:

> "John Hinge" <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> wrote in message
>>
> You lucky #¤%&#¤
Jow tak, jeg blev også lidt paf over at vinde noget i det hele taget
og så endda sådan en sød mobibasse :)

> Så vidt jeg har kunnet finde ud af kan t29 ikke
> ellers tak.

Det var jo ærgeligt, men du kan jo altid sige til folk at det
er fordi Ericsson med T29 hellere vil tiltale et mere professionelt
folkefærd end Nokias legetøjs og bipbip generations telefoner

Og grunden til at Ericsson nu har logoer, nogle endda med farver,
er selvfølgelig at et professionelt firma gerne vil udvide sin
markedspenetration, ikke fordi legetøj og pop er godt

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-03-02 15:06

"John Hinge" <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> wrote in message

> Jeg bruger http://wap.sonyericsson.com

Hvilket IP adresse virker den for?

Jeg kan ikke tilgå siden,,

DNS error

Fra : John Hinge

Dato : 20-03-02 12:00

On 19 mar 2002 Bjarke Hansen was heard to say:

> "John Hinge" <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> wrote in message

> Hvilket IP adresse virker den for?
> Jeg kan ikke tilgå siden,,
> DNS error

Ifølge et opslag så er ip adressen : 192.36.140.78
Og det virker også at tilgå den IP adresse i min IE..