Nogen der har en tegning af det elektriske~
Fra : Rex

Dato : 17-03-02 00:18

Hejsa, efter en lang vinter, det nærmest kilede i maven ved at træde på
kickstarteren.

Den startede på 5..... Kanon!

Men! Jeg har problemer...

Mit lys virker (nær + Fjern)

Men, positions lyset er dødt!

Det vil sige ingen lys i positionslyset foran, Og meget være Ingen lys i
baglygten!!!!

Bremse lyset virker og der er også lys i instrument brættet!

Kan nogen hjælpe med en tegning over det elektriske diagram??

Det er en RD350 (Yamaha) fra 86´..

-Rex - RD350 (uden lys -:)

Fra : Allan Nielsen

Dato : 17-03-02 10:25

> Kan nogen hjælpe med en tegning over det elektriske diagram??
>
> Det er en RD350 (Yamaha) fra 86´..
>
> -Rex - RD350 (uden lys -:)

Har du tjekket sikringerne under sadlen?
Allan
Yamaha RD350

Fra : Rex

Dato : 17-03-02 15:45

ja, det var ikke det...

-rex

Fra : Jens Blaabjerg

Dato : 18-03-02 17:12

"Rex" <rex03@hotmail.com> wrote in message

> Kan nogen hjælpe med en tegning over det elektriske diagram??

Der er tegninger bag i Haynes manualerne. Hvis du ikke har en kan jeg
anbefale at købe den, den er alle pengene værd!
Ellers kan jeg godt scanne tegningerne ind, men det bliver først om en uges
tid, da min bog er på værkstedet på den anden side af storebælt....

Jens
RD-350

Fra : Rex

Dato : 18-03-02 17:53

Jeg har bogen som kopi! Alt er der undtagen det elektriske diagram!
Hvis du gad, ville jeg være meget taknemmelig..

Den skal jo være klar til fredag, og jeg går på arbejde i bibliotekets
åbningstider....

-Rex
'

Fra : Jens Blaabjerg

Dato : 19-03-02 13:47

> Jeg har bogen som kopi! Alt er der undtagen det elektriske diagram!
> Hvis du gad, ville jeg være meget taknemmelig..

Naturligvis.

> Den skal jo være klar til fredag, og jeg går på arbejde i bibliotekets
> åbningstider....

Jeg tager nok først til Odense på søndag, så det kan ikke blive før mandag
tirsdag. (Hvis jeg da kan få min brors scanner til at virke..
Du skriver at der er tale om en '86, men er det en F, N el. bare en LC II
der som min har ventet med at blive indregisteret til 1986?

Jens
RD-350