Hvordan....
Fra : Kenneth Johansen

Dato : 16-03-02 23:29

laver man det der lille ikon ved siden af adressen i adresse feltet i IE ???

Jeg vil gerne prøve at uddybe nærmere hvis det er totalt uforståeligt !!

Pft.

Kenneth Johansen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-03-02 23:53

Sat, 16 Mar 2002 23:29:20 +0100, skrev "Kenneth Johansen"
<kjo007@worldonline.dk>:

>laver man det der lille ikon ved siden af adressen i adresse feltet i IE ?

Denne her gruppe har en side med OSS (Ofte Stillede Spørgsmål) på
<http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/>, hvor du
bl.a. finder svar på dette spørgsmål og mange andre gode ting.

<http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/diverse.html#FavIcon>
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Rune Heickendorf

Dato : 18-03-02 11:40

Kenneth Johansen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
>
> Jeg vil gerne prøve at uddybe nærmere hvis det er totalt uforståeligt !!

Det er meget nemt. Du laver et ikon ( en .ico fil) på 16x16 pixel.

Den kalder du så for favicon.ico og gemmer den i roden af dit webhotel.

Sådanne marianne, så virker det.

/rune heickendorf

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk: