clairvoyance i TV
Fra : Rie Lysvad

Dato : 16-03-02 22:58

Onsdag aften så jeg en udsendelse på TV-Danmark, der handlede om, at to
clairvoyante skulle forsøge at løse en 18 år gammel mordgåde.Selv morderens
navn og adresse kom frem dvs - deres stemmer blev sløret så vi seere ikke
kunne høre det Jeg har aldrig hørt en clairvoyance eller to var det jo,
ramme plet så mange gange.De arbejdede uafhængigt af hinanden, men fandt
alligevel frem til de samme ting.Der var faktisk kun en enkelt ting hvor de
ikke var samstemmende.Da politiet havde set udsendelsen tog de sagen op igen
og resultatet kommer i en senere udsendelse.Der kommer nemlig 8 udsendelser
mere og det er onsdag aften kl.21.00. Så jeg ved hvor jeg er de næste 8
onsdag aftner.

Venlig hilsen
Rie

Fra : R.N.

Dato : 17-03-02 00:01

"Rie Lysvad" <skrev i en meddelelse

Hej Rie

Tusind tak fordi du minder os om det. Jeg havde bestemt mit til at se den,
men blev involveret i noget helt andet. Det skal ikke ske på onsdag. Det er
godt når nogen giver den slags oplysninger videre.

> [...]

Jeg har aldrig hørt en clairvoyance eller to var det jo,
> ramme plet så mange gange.De arbejdede uafhængigt af hinanden, men fandt

Det lyder som om det vil være interessant at se...

>8 udsendelser
> mere og det er onsdag aften kl.21.00. Så jeg ved hvor jeg er de >næste 8
onsdag aftner.

Som sagt - tak for påmindelsen

Med venlig hilsen elena@io.dk

Fra : Rado

Dato : 17-03-02 14:14

On Sat, 16 Mar 2002 22:57:49 +0100, "Rie Lysvad"
<lysvad@worldonline.dk> wrote:

> [...]
>mere og det er onsdag aften kl.21.00. Så jeg ved hvor jeg er de næste 8

Tak for oplysingen - jeg var lige inde på deres hjemmeside og så at de
to første udsendelser (formoder jeg - der står Premiere) bliver
genudsendt her søndag aften 21.40.

--
Rado

Religion and science are opposed ... but only in the same sense
as that in which my thumb and forefinger are opposed - and between
the two, one can grasp everything.
- Sir William Bragg

Fra : R.N.

Dato : 17-03-02 18:33

"Rado" skrev i en meddelelse
"Rie Lysvad" wrote:

> Tak for oplysingen - jeg var lige inde på deres hjemmeside og så at de
> to første udsendelser (formoder jeg - der står Premiere) bliver
> genudsendt her søndag aften 21.40.

Undskyld - må jeg godt lige gøre opmærksom på at efter lang tids søgen blev
min søster og jeg klar over at genudsendelsen af 1. afsnit, er i Billed
Bladets program sat til i aften kl. 21.00 - ikke 21.40. Men jeg vil dog ikke
påstå at jeg kan vide hvem der har ret.

Og vi ledte i programmerne på TV 2 og DR 2 og TV 2 Zulu men blev til sidst
klar over at det er på TV DANMARK 2 med den lille blå knap, så skulle ingen
kune tage fejl.

Venlig hilsen elena@io.dk

Fra : R.N.

Dato : 17-03-02 22:41

Uanset forviklinger med tidspunktet så var det en MEGET SEværdig
udsendelse.

Det var fantastisk hvad de to clairvoyante kunne.

Hvor har man ladet mange evner og meget potentiale i en lang række år ved
bare hånligt at rakke ned på dem, der har den slags evner.

Nå ja - Rado skrev ovenover, at det har vi alle.

Jeg vil måske gætte på at det har vi alle i større eller mindre grad, så lad
os både udvide dem og værne om dem.

Kærlige hilsener til alle elena@io.dk