Bandit? er de noget ved?
Fra : Gundersen

Dato : 16-03-02 22:53

Hejsa

Tja... Jeg ville lige høre om der er nogle der kan komme med et par
komentare til et evt køb af en Bandit (400 måske 600)

Er den ok at starte med?

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk

Fra : Thomas

Dato : 17-03-02 02:20

"Gundersen" <Gundersen@-NOSPAM-tdcadsl.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Tja... Jeg ville lige høre om der er nogle der kan komme med et par
> komentare til et evt køb af en Bandit (400 måske 600)
>
> Er den ok at starte med?

Den er til stor kørekort Emil

mvh. Thomas

Fra : Gundersen

Dato : 17-03-02 12:38

Hej Thomas

> Den er til stor kørekort Emil

Jeg ved det, men hvad fanden kan man snart få til lille?

Jeg køber bare et "fucking" drossle kit til den! Så er den pot ude!

Man må (hvis det skal være 100% efter reglerne) ikke en gang, køre på en
Rs125! Den er forlet i forehold til vægten!

Hvad kan man så køre på? En Zuki GN250! Nejjjj..... Hvor fedt!...........

Mvh Emil

--
www.Scooterzone.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-03-02 15:01

"Gundersen" <Gundersen@-NOSPAM-tdcadsl.dk> skrev:

> Hvad kan man så køre på? En Zuki GN250! Nejjjj..... Hvor fedt!...........

Hovhov, det er skam en fin lille maskine Fodhvilerne går bare lidt nemt
i asfalten...med sidevogn
En neddroslet Bandit 400 tror jeg egentlig er en fornuftig maskine at starte
på btw

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : boe

Dato : 17-03-02 15:24

"Gundersen" <Gundersen@-NOSPAM-tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Man må (hvis det skal være 100% efter reglerne) ikke en gang, køre på en
> Rs125! Den er forlet i forehold til vægten!

For let i forhold til vægten? Tjah, øh, joh men

Bo, VF1000F

Fra : Gundersen

Dato : 17-03-02 16:11

Hejsa

> For let i forhold til vægten? Tjah, øh, joh men
Ja, undskyld, antalet af HK! Var det bedre? hehe.... (Har haft en!)

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk

Fra : bwl

Dato : 17-03-02 12:35

> [...]
>
> Tja... Jeg ville lige høre om der er nogle der kan komme med et par
> komentare til et evt køb af en Bandit (400 måske 600)

Hey Emil.

En Bandit er en kanon cykel at starte med. Den er pålidelig og køre godt.
Jeg har ihvertfald kun hørt godt om dem. Både 400 0g 600. Jeg mener dog at
400´ren er rimelig dyr??

Hilsen Brian W,

"Special Bold´Or"

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 17-03-02 17:46

"bwl" <dustyman41@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

> Jeg har ihvertfald kun hørt godt om dem. Både 400 0g 600. Jeg mener dog at

De har en stående her til 43 K, Dyrt / billigt ?? ,
en ny kostede 55 K i 91'
http://www.ks-motor.dk/nyweb/start/side1.htm

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Gundersen

Dato : 17-03-02 18:24

Hejsa

> De har en stående her til 43 K, Dyrt / billigt ?? ,
> en ny kostede 55 K i 91'
> http://www.ks-motor.dk/nyweb/start/side1.htm

Jeg har udkik på en, til 40k Den er med fuldkåbe, og meget velholdt (92')

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk