hey big spender og Vegenfeldt
Fra : PolPot

Dato : 17-03-02 07:48

På dr-tv kommer der en udsendelse om Anaktis...reklamen er nogle
pingviner......Hvad hedder den sang....
Og er der nogle der har tænkt sig at optage Vegenfeldt i radioen på lørdag
fra Forum Og kan man købe en kopi af koncerten........Sendes på p3...Har
desværre ingen båndoptager...
Morten

Fra : Troels

Dato : 17-03-02 00:56

> På dr-tv kommer der en udsendelse om Anaktis...reklamen er nogle
> pingviner......Hvad hedder den sang....

Det lyder som noget Shirley Bassey

> Og er der nogle der har tænkt sig at optage Vegenfeldt i radioen på lørdag
> fra Forum Og kan man købe en kopi af koncerten........Sendes på p3...Har
> desværre ingen båndoptager...

Hvis alting klapper skulle det nok være muligt...

/Troels

Fra : PolPot

Dato : 17-03-02 21:05

Troels <tllund[slet_det_her]@hotmail.com> wrote in message

> Det lyder som noget Shirley Bassey

> Hvis alting klapper skulle det nok være muligt...
>
> /Troels
>
> Hej Troels..

Tak for hjælpen med Shirley Bassey sangen.Det var den..
Og tak for muligheden for en kopi af koncerten...Bliver det på bånd eller
cd..
¨Morten

Fra : sune vuorela

Dato : 17-03-02 19:21

On Sun, 17 Mar 2002 00:55:59 +0100, "Troels"

>Hvis alting klapper skulle det nok være muligt...

Kunne muligvis også tænke sig en kopi hvis det er i fornuftig
kvalitet.... (f.eks. optaget ind via enten din puter, datbånd eller
minidisc)

--
Sune

bootlist: boots.pusling.com

Fra : Troels

Dato : 17-03-02 21:42

> Kunne muligvis også tænke sig en kopi hvis det er i fornuftig
> kvalitet.... (f.eks. optaget ind via enten din puter, datbånd eller
> minidisc)

Jeg regner med at sætte radioen til computeren og så optage det hele, så det
bliver vel nærmest ikke bedre.

Til Polpot, så skulle det både være muligt som bånd og cd....

/Troels

Fra : PolPot

Dato : 19-03-02 04:50

Hej Troels...

Så ville cd være at foretrække......Tager du alle koncerterne...

Morten

Ps....Troels kan du ikke skrive til mig på min mail.....så vi kan finde ud
af noget...

Fra : Max

Dato : 17-03-02 01:36

Hej Morten