Hvordan finder jeg ud af...
Fra : Ulla

Dato : 28-01-01 22:39

hvor meget en e-mail fylder? Jeg bruger OE 5.0, og har en penneven jeg
udveksler stationery og lange breve med. Da hun har en langsom forbindelse
vi jeg gerne vide hvor meget mine breve fylder inden jeg sender dem.

--
Med Venlig Hilsen Ulla

Fra : Jan Skov Christensen

Dato : 28-01-01 23:30

Hvios du klikker på kolonneoverskriften i f.eks. indbakken, får du et
menupunkt; kolonner. klik på den og vælg feltet størrelse.

Med venlig hilsen

Jan
Vejles forandring: www.jsc.dk/vejle/