Ånder ?
Fra : Finn Jensen

Dato : 16-03-02 21:48

I hvilken NG er bedst egnet til at stille spørgsmål om ånder ?
Nej det er ingen joke men et seriøst problem.

--
Venlig hilsen
Finn Jensen

Fra : Line Illum

Dato : 16-03-02 22:29

Hej Finn.
For min skyld ingen alarm,- spørg bare løs
Men hvis du ønsker at tage hensyn til visse restriktive instanser, kan jeg
da anbefale dk.livssyn.newage.
Glæder mig til at læse om dit seriøse problem
Mange hilsner
Line.

Fra : Finn Jensen

Dato : 17-03-02 08:00

"Line Illum" <line.illum@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> da anbefale dk.livssyn.newage.
> Glæder mig til at læse om dit seriøse problem

Må nok hellere, efter dine anvisninger, hoppe over i newage, ellers er det
nok mig der ender med at få "alternativ helbredelse"

--
Venlig hilsen
Finn Jensen

Fra : Steen Jørgensen

Dato : 04-05-02 19:42

Kære Finn Jensen

Du kan rette spårgsmål direkte til mig -
--
Med Venlig Hilsen
Livssynskonsulent og foredragsholder