Skærme
Fijala 3554
Onsite garanti - Samsung
Fra : Hans Mouridsen

Dato : 16-03-02 21:19

Hej

Jeg har en Samsung 950p ca. 1 år, som lige er gået istykker - helt død!
Hvordan fungerer det med onsite? Kommer de og bytter til ny eller brugt?
Eller skal jeg vente på at de reparerer den?

Mvh
Hans Mouridsen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-03-02 21:50

"Hans Mouridsen" <hom@mailme.dk> wrote in message

> Jeg har en Samsung 950p ca. 1 år, som lige er gået istykker - helt død!
> Hvordan fungerer det med onsite? Kommer de og bytter til ny eller brugt?
> Eller skal jeg vente på at de reparerer den?

Efter "papiret" kommer de dagen efter på din bopæl og ombytter varen,,, man
skal have orginal kasse,, afmontere foden.... så for du en ny skærm i kasse
ombyttet...

Men da jeg prøvede at få ombyttet min, fik jeg brevet tilbage,, de havde
åbenbart flyttet...

Men da jeg ringede til dem, sagde de at det sagtens kunne tage en
månedstid,,, så gjorde jeg ikke mere ud af det., Nu er min skærm faktisk
meget nær død.. Se mit tidligere indlæg... Så nu skal den skiftet.. Men så
er problemet bare at den kvitering jeg sendte med brevet,,, er pistvæk.

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 17-03-02 19:49

> [...]
> Hvordan fungerer det med onsite? Kommer de og bytter til ny eller brugt?
> Eller skal jeg vente på at de reparerer den?

Når skærmen er over 14 dage gammel kan du ikke være sikker på at få en helt
ny. Du vil så modtage en tilsvarende skærm, som kan være op til et år
gammel. Alternativt må du vente på, at de får din egen repareret. Men - ja -
ombytningen sker hos dig.

Dette var hvad jeg fik oplyst igennem Anovo IT, som varetager service for
Samsung i DK.

M.v.h.

Mads.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-03-02 22:37

"Mads Holmer-Jensen" <m.holmer-jensen@stofanet.dk> wrote in message

> Dette var hvad jeg fik oplyst igennem Anovo IT, som varetager service for
> Samsung i DK.

Aha,,

ifl kontrakten, for man leveret en helt ny..

Men det for jeg at se snart,, da jeg nemmerlig skal have byttet min.

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 18-03-02 22:49

> Aha,,
>
> ifl kontrakten, for man leveret en helt ny..

Hvilken kontrakt?

/Mads

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-03-02 10:17

> Hvilken kontrakt?

Jeg kan ivertfald sige, at jeg nu sidder med den nye skærm. Leveret dagen
efter, at have faxset fejlmelding

Så det jo fint

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 20-03-02 10:35

> Jeg kan ivertfald sige, at jeg nu sidder med den nye skærm. Leveret dagen
> efter, at have faxset fejlmelding
>
> Så det jo fint

Ja - deres responstid fejler som regel ikke noget, og de (Anovo) bytter uden
spørgsmålstegn til ens fejlmeldinger - sådan! Tillykke med den nye skærm ;)

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-03-02 10:39

> Ja - deres responstid fejler som regel ikke noget, og de (Anovo) bytter
uden
> spørgsmålstegn til ens fejlmeldinger - sådan! Tillykke med den nye skærm
;)

Jeg tror de har ændret politik... For jeg har prøvet at få den byttet før.
Her kom brevet tilbage. Her burde de da have en postanvisning, vidersendelse
osv... Men da jeg ringede ind, og sagde det. Sagde de at der kunne gå langt
tid før jeg ville modtage skærmen. Da den ikke var på lager....

M-e.dk som jeg købte skærmen hos, sagde også at de havde dårlig erfaring med
anovo´s service.... Men det ser altså ud til at fingere meget fint nu. Jeg
fik forresten faxset på min ISDN. Dvs at skærmen kom en dag før...

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 20-03-02 10:49

> M-e.dk som jeg købte skærmen hos, sagde også at de havde dårlig erfaring
med
> anovo´s service.... Men det ser altså ud til at fingere meget fint nu.

Ja jeg har ihvertfald kun positivt at sige om Anovo indtil videre. I januar
købte jeg en Samsung 959NF med farvefejl i højre side af billedet. To dage
efter min fejlmelding lå der en seddel om at fragtmanden havde været der (at
han så godt lige kunne have aftalt tid er så en anden sag :-/)

Denne skærm ønskede jeg også byttet, idet det justerbare område af skærmen
var rykket for langt mod venstre efter min smag. Denne gang hørte jeg ikke
noget i en uge, men efter en telefonopringning havde jeg skærmen dagen
efter!!

Alt i alt er jeg nu meget tilfreds med både skærm og service!

Fra : B. E. B.

Dato : 26-03-02 07:36

Er der nogen som har en link eller adresse/tlf. nr til Anovo
Mvh. Bent

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Fra : Lars

Dato : 26-03-02 08:37

On Tue, 26 Mar 2002 07:36:17 +0100, B. E. B.
<uex2pp5001@sneakemail.com> wrote:

>Er der nogen som har en link eller adresse/tlf. nr til Anovo

Jeg ved det er skrevet tidligt om morgenen, men tænk alligevel
lidt over hvad du kunne prøve at skrive i din browser når du skal
finde et firma der hedder Anovo.

vh
--
Lars,
<http://www.gaarde.org/acronyms/>

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 26-03-02 08:51

"B. E. B." <uex2pp5001@sneakemail.com> wrote in message
> Er der nogen som har en link eller adresse/tlf. nr til Anovo

www.anovo.dk ;)

M.v.h.

Mads