Grim Fandango...Hjælp!!!!!!!!
Fra : HangMan

Dato : 16-03-02 18:34

Year 2.

I high rollers club, elevatoren fra vinkælderen.

Jeg er derinde med gaffeltrucken, længst til højre og ved jeg skal køre ind
mod døren mens elevatoren kører, men manny er alt for langsom til at sætte
sig op og starte trucken inden man er kørt forbi den hemmelige etage.

Nogen ideer til hvordan man kan nå dette?

pft. Hang Man

Fra : Wass Up

Dato : 16-03-02 23:39

"HangMan" <hangman_3@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> sig op og starte trucken inden man er kørt forbi den hemmelige etage.
>
> Nogen ideer til hvordan man kan nå dette?

Installer patchen som afhjælper dette problem

Fra : HangMan

Dato : 17-03-02 10:38

Wuhuu det virkede. Mange tak skal du have. Dette problem kostede hele
gårsdagen i frustration for mig og min kæreste.

God weekend

/HangMan