stilstand!
Fra : Thomas

Dato : 16-03-02 18:37

Jeg har tabt mig ca 20kg over et par år. Dette har jeg gjort ved at
motionere og en total kostomlægning. Mit problem er, at min vægt står
urokkelig fast samme sted. Dette er tit noget man hører om, men hvornår sker
der noget fremskridt? Min vægt er ca 95kg, jeg styrketræner ca 3gange om
ugen og cykler vel efterhånden ca 200-300km om ugen, da jeg er motionist.
Det bliver jo til mange timers motion om ugen. Formen bliver bedre, men
intet vægttab!
Jeg prøver at variere kosten lidt så jeg ikke får nøjagtigt de samme
kalorier hver dag. jeg vejer jo stadig en 10-12 kg for meget i forhold til
min højde. Nogen der har et råd?

mvh Thomas

Fra : Suzanna Ipsen

Dato : 16-03-02 20:05

Thomas <eriksen_tour@hotmail.com> skrev:
> [...]
> Jeg prøver at variere kosten lidt så jeg ikke får nøjagtigt de samme
> kalorier hver dag. jeg vejer jo stadig en 10-12 kg for meget i

Prøv med et målebånd! Det kan jo være
at fedtet er blevet til muskler!
Måske sidder tøjet også lidt løsere!!!
Suzanna

Fra : Thomas

Dato : 17-03-02 13:11

Hej igen.
Du har ret. jeg har da andre mål en for bare et halvt år siden.
Man bliver bare så fortvivlet når man knokler løs og spiser efter alle
kunstens regler, vejer maden osv når der ikke sker mere end der gør, Men tak
alligevel. Du har nok ret, man skal nok ikke fokusere så meget på vægten
hvis bare tøjet sidder rigtigt.

Fra : Jørgen Hess

Dato : 16-03-02 20:56

Mon du har mere at tabe dig af?

For mig lyder det som om du i løbet af de 2 år har udviklet dine muskler,
hvilket vil gøre dig tungere end hvad vægttabelerne foreslår. Når din
slankekur nærmest har byttet fedt med muskler, så skal du være lidt tungere
end gennemsnittet. Og det er vel ikke så ringe?
mvh
Jørgen