Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Q: TV-out på Palit Daytona Ti200...
Fra : DeBoss

Dato : 16-03-02 17:49

Måske er jeg for dum, men jeg fatter det ikke helt

Jeg havde før et G400 DH.. og det var så simpelt at bruge til TV... hver
gang jeg startede noget filmklip i et lille billede, blev det vist på TV i
fuld størrelse..

Nu har jeg rodet og ledt efter et sted at indstille TV-out i min GK, og
finder intet.
Jeg så på hjemmesiden at man skulle hive skærmen ud og lade TV'et være tændt
så ville det overtage... og ja.. det gør det.. men det er jo ikke skide
smart at man skal genstarte sin sætte opl ned til 800*600 og genstarte sin
PC, hver gang man vil se en film eller musikvideo...

Jeg kan slet ikke få noget på TV'et når jeg bruger computeren normalt.. hvad
gør jeg galt ???

Mvh DeBoss

Fra : Nikolaj Klint Kistor~

Dato : 16-03-02 18:17

Hej

Jeg forstår dit spørgsmål sådan at du leder efter et sted hvor du kan skifte
mellem tv og skærm uden at genstarte. Det gør du på følgende måde.

kontrolpanel - skærm - indstillinger - avanceret - skærmvalg.

(Controlpanel -Display-Settings -advanced - device selection.)

Jeg har en engelsk udgave af Windows og jeg kan ikke lige huske de
betegnelser på Dansk.

Denne fremgangsmåde forudsætter at du bruger Detonatordriveren. Hvis du
bruger den indbyggede Windowsdriver, kan man vist ikke skifte på den måde.
Med venlig hilsen
Nikolaj

Fra : DeBoss

Dato : 16-03-02 19:06

Hehe.. kender det sted.. har prøvet derinde.......
Jeg kan kun trykke ét sted og det vil jo side at der ikke er nogle
valgmuligheder.. Der er kryds i Analogskærm..
(Har postet et screenshot på dk.binaer "Pic: Palit")

Der kommer aligevel ikke noget på TV'et... kun hvis jeg genstarter,, og det
stopper når den ændrer til høj opl.. så kan det ikke ses længere..

Kan det ikke køre samtidigt ??

Mvh DeBoss

Fra : Nikolaj Klint Kistor~

Dato : 16-03-02 19:33

Ok - nu har også sat mit fjernsyn til og det dur heller ikke. Jeg har det
samme problem. Det virker som om, at kortet ikke registrerer, at der er et
TV tilkoblet. Det kunne mit gamle TNT2 kort snildt finde ud af. Hmm - Jeg
begynder at forstå, hvorfor kortet var så billigt. :)

Fedest !

mvh.
Nikolaj

Fra : Lars

Dato : 16-03-02 20:07

Brug tvtool til at tjekke om i er på den skriver NONE hvis der ikke er
signal

Fra : Nikolaj Klint Kistor~

Dato : 16-03-02 23:36

Tak for tippet - nu virker det fint...
mvh.
Nikolaj

Fra : DeBoss

Dato : 17-03-02 13:40

Så virker det bare !!!
Men hvor finder man en version der ikke stopper efter 10min ??

Hvorfor faen skal man dog have et extra program bare for det.... og gud
hvor var man velsignet med sit gamle G400.. DET var sku nemt. Man kunne
bruge puteren samtidigt med at andre så film....

Men det er jo nok derfor det hed Dual Head.... *GGGG*

Takker...
DeBoss

Fra : Peter Jensen

Dato : 18-03-02 13:58

"DeBoss" <Dennis@BitNisse.dk> skrev i en meddelelse
> Så virker det bare !!!
> Men hvor finder man en version der ikke stopper efter 10min ??

Man betaler de 10? programmet koster.
Det er en lav pris for så godt et program, som man så
oveni købet kan opgradere "for life"
--
Peter J