Sikkerhedskode.
Fra : Finn

Dato : 16-03-02 17:22

Er der en i midt/vestjylland (Holstebro, Skjern, Ringkøbing, Herning) der
kan hjælpe mig med at udlæse Sikkerhedskoden på min Nokia 3210?

Mvh: Finn
Tlf: 2492 0203

Fra : Jakob Andersen

Dato : 16-03-02 17:39

Har du prøvet med 12345 (standart indstillingen)??

Jakob

Fra : Finn

Dato : 16-03-02 17:54

> Har du prøvet med 12345 (standart indstillingen)??

Ja - og en masse andre gode gæt!

Fra : Finn

Dato : 16-03-02 17:47

> Er der en i midt/vestjylland (Holstebro, Skjern, Ringkøbing, Herning) der
> kan hjælpe mig med at udlæse Sikkerhedskoden på min Nokia 3210?

Jeg vil selvfølgelig godt give en skilling for ulejligheden.

Mvh: Finn
Tlf: 2492 0203

Fra : Lars Raaby

Dato : 16-03-02 19:39

Ja og på de kanter har de selvfølgelig samme farve som en skorstensfejers
sorte hat .....LOL

Fra : Finn

Dato : 16-03-02 19:55

> Ja og på de kanter har de selvfølgelig samme farve som en skorstensfejers
> sorte hat .....LOL

Herude er traileren lige så udbredt som momsen ikke er det!

Fra : Cassandra

Dato : 16-03-02 20:32

hejsa Finn

jeg er i Thisted og jeg kan godt hjælpe dig

Mvh
"C@ss"
Finn <use734@fototal.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:WiKk8.104$fT6.1580@news.get2net.dk...

Fra : Finn

Dato : 17-03-02 07:44

> jeg er i Thisted og jeg kan godt hjælpe dig

Det er lidt for langt at køre.
De 4 nævnte byer kan jeg nå på ½ time - Thisted tager det 3dobbelte.
Men tak for buddet.

Mvh: Finn.