mobilabonnementer uden kvartalsafgifter ?
Fra : flemming

Dato : 16-03-02 15:36

Hej,

Hvad findes der af mobiltlf. abonnementer uden kvartalsafgifter ?

Findes der nogen som ikke har en begrænset løbetid, da jeg kan se at på
flere gælder taletidskort kun op til 3 måneder`?

Og findes der nogle taletidskort som kan ringe op fra udlandet ?

mvh
Flemming

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-03-02 15:49

"flemming" <fvestergaard@sol.dk> wrote in message

> [...]
> flere gælder taletidskort kun op til 3 måneder`?
>
> Og findes der nogle taletidskort som kan ringe op fra udlandet ?

Telmore.dk er et godt valg... Det er dog ikke et "rigtigt" taletidskort...

Men det er gratis. Kan bruges i udlandet, hvis man betaler 100 kroner for en
kreditgodkendelse.

Man fylder simpel teletidskontoen op med Dankort....

Fra : John K

Dato : 16-03-02 17:32

> [...]
>
> Men det er gratis. Kan bruges i udlandet, hvis man betaler 100 kroner for

Det er nu ikke helt rigtigt. Minimum-prisen vil under alle omstændigheder
være 15 kroner om måneden.

- men ellers er jeg enig - Telmore er udemærket.

Mvh

John K

Fra : Sørensen

Dato : 17-03-02 06:55

"John K" <sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> være 15 kroner om måneden.
>
> - men ellers er jeg enig - Telmore er udemærket.

Som jeg læser deres hjemmeside er abonoment gratis, ...Hvor kommer De 15 kr.
fra ?.

vh.
Sørensen

Fra : HKJ

Dato : 17-03-02 07:46

"Sørensen" <no@i.dont> wrote in message

> Som jeg læser deres hjemmeside er abonoment gratis, ...Hvor kommer De 15
kr.
> fra ?.

Hvis du ikke snakker for 25 kr om måneden skal du betale abonnement.

Fra : Claus E Beyer

Dato : 17-03-02 12:51

"HKJ" <xx.hkj.xx@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> "Sørensen" <no@i.dont> wrote in message
> omstændigheder

> kr.
>
> Hvis du ikke snakker for 25 kr om måneden skal du betale abonnement.

Er det ikke et forbrug på mindst kr. 75 kr over en periode på 3 mdr ? - Det er jo
ikke helt det samme.

Hvis man ikke har dette minimumsforbrug, bliver man "tilbudt" et abonnement til
kr. 15 pr./måned.

Claus

Fra : jan steen sørensen

Dato : 17-03-02 23:26

"flemming" <fvestergaard@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,

HEj

> Hvad findes der af mobiltlf. abonnementer uden kvartalsafgifter ?

ikke mange

> Findes der nogen som ikke har en begrænset løbetid, da jeg kan se at på
> flere gælder taletidskort kun op til 3 måneder`?

Begrænset løbetid gælder ikke for et abonnement,
omvendt Orange har/havde ganske kort et abon. der var uden binding - du
kunne sige det op straks (før de normale 6 mdr.)

På taletidskort får du hos Orange 12 mdr. uden optankning (for 100 kr for du
igen 12 mdr. osv. osv. og beholder dit taletidsnummer.)
Hos Telia lever de 6 mdr. for 50 kr. - (tank op for 50kr, og kortet lever i
6 mdr. osv osv. )
OG du kan tanke op via Internetet!

> Og findes der nogle taletidskort som kan ringe op fra udlandet ?

International Roaming: Endnu ikke - men både TDC og Telia arbejder på det!

Jan

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-03-02 16:17

"jan steen sørensen" <jss@private.dk> wrote in message

> Hos Telia lever de 6 mdr. for 50 kr. - (tank op for 50kr, og kortet lever
> 6 mdr. osv osv. )

Er du sikker? Der har ikke været liv i mit kort i ca 2år.. Men nummeret
virker stadig...

Fra : jan steen sørensen

Dato : 05-04-02 07:08

Kunne ikke lige komme på "news"
Jan

> "jan steen sørensen" <jss@private.dk> wrote in message

> Er du sikker? Der har ikke været liv i mit kort i ca 2år.. Men nummeret
> virker stadig...

Jeps - blot er de anførte 6 mdr. er den levetid Telia oplyser i
betingelserne, at de ikke lukker for nummeret kan du vist ikke klage over??

Har selv eet der har levet siden nov. 2000 - har kun sat 20kr. ind via
internettet på baggrund af nogle svar jeg skulle gi' Telia - så kvitterede
de med 20 kr taletid gratis! (og ½ års levetid længere)

Jan

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-04-02 21:43

> Har selv eet der har levet siden nov. 2000 - har kun sat 20kr. ind via
> internettet på baggrund af nogle svar jeg skulle gi' Telia - så kvitterede
> de med 20 kr taletid gratis! (og ½ års levetid længere)

Hehe,,, den var jeg også med på