Texas fræser lilli 542 stadig problemer.
Fra : Niels Peter Nielsen

Dato : 16-03-02 15:59

Jeg har stadigvæk problemer med min fræser.
Jeg har skiftet mambranenigen og sat fjeder korrekt iflg. ap
motorcenter.
(karburator,fjeder,skive,membran og "låg".)
Samtidig skiftede jeg tank pakning og pakning til motor.

Jeg så i dag en fræser magen til hos ap motorcenter og kunne se at der
var noget galt med monteringen af de stænger som går fra bunden af
motoren og til gasspjeldet.
Jeg har rettet dette og det ser ok ud.
MEN jeg kan stadig ikke få fræseren til at køre mere end ca 10 sek. med
chocker og slet ikke uden og i det hele taget kun med benzin hældt i
karburatoren.

Jeg har lagt nogle billeder af min kære fræser på dk.binaer.motor.
Billederne er taget med chocker aktiveret.

På forhånd tak for hjælpen
Niels Peter Nielsen

Fra : Martin Buhelt

Dato : 18-03-02 12:17

"Niels Peter Nielsen" <np@tv.dk> wrote in message
> [...]
> karburatoren.
>
> Jeg har lagt nogle billeder af min kære fræser på dk.binaer.motor.
> Billederne er taget med chocker aktiveret.

Det lyder som om at der stadig er problemer med benzintilførslen. Har du
checket, at røret fra bensintanken til "pumpehuset" (der hvor menbranen
sidder) ikke er tilstoppet?

/Martin