classes.zip
Fra : Kim Bendtsen

Dato : 16-03-02 15:37

hej,

jeg har et program som skal bruge classes.zip som vist er en del i en standard
pakke. Hvordan kan jeg få installeret denne pakke på en linux maskine
kørende j2sdk1.4.0?

Kim

Fra : Camilla Mai Andersen

Dato : 16-03-02 17:21

On Sat, 16 Mar 2002 15:37:25 +0100, Kim Bendtsen
<kimbendtsen@hotmail.com> wrote:

> [...]
>pakke. Hvordan kan jeg få installeret denne pakke på en linux maskine

Ved at smide den i din classpath. Zip filer kan sagtens tilføjes
til classpath

/ Camilla Mai Andersen

Fra : Kim Bendtsen

Dato : 16-03-02 18:06

> Ved at smide den i din classpath. Zip filer kan sagtens tilføjes til
> classpath
>
> / Camilla Mai Andersen

Tak for svaret -
jeg skal prøve at udtrykke mig lidt klare så det giver mening for andre
end migselv :)

Jeg har tror ikke jeg har classes.zip, hvor kan denne pakke downloades?
Er den en del af stanard del java.util.zip

vh
Kim

Fra : Camilla Mai Andersen

Dato : 16-03-02 19:18

On Sat, 16 Mar 2002 18:06:21 +0100, Kim Bendtsen

Hej Kim

Prøv at se her:
http://developer.java.sun.com/developer/qow/archive/2/

Med venlig hilsen

Camilla Mai Andesen

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 17-03-02 00:47

"Kim Bendtsen" <kimbendtsen@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> Jeg har tror ikke jeg har classes.zip, hvor kan denne pakke downloades?
> Er den en del af stanard del java.util.zip

I J2ME pakken er der en classes.zip fil med (hvis endda flere afhængig af
hvilken J2ME emulator man vælger).

Hent J2MEWTK så får du en af dem.

--
With many Thanks
Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 16-03-02 20:40

Kim Bendtsen <kimbendtsen@hotmail.com> writes:

> jeg har et program som skal bruge classes.zip som vist er en del i en standard
> pakke. Hvordan kan jeg få installeret denne pakke på en linux maskine
> kørende j2sdk1.4.0?

classes.zip var den gamle maade at haandtere standardbiblioteket paa,
og det er ikke noedvendigt med de nyere Java-versioner. Du burde
derfor - hvis det er det de daekker - kunne ignorere det, og have fuld
funktionalitet alligevel.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn