Årets første tur blev dyr !!!
Fra : Henrik

Dato : 16-03-02 15:11

.... ikke fordi jeg måtte ned at ligge, men jeg kørte direkte ud forbi den
lokale Suzuki-forhandler og lidt spontant skrev under på slutseddelen på en
ny SV650'er.

Glæder mig til dyret er hjemme, selvom min GS500E fra 98 nu har gjort det
godt - men den klare altså ikke 0-100 på 3,8 sek., 80-130 på 4,3 sek og en
reel topfart på 210.

Fra : Morten Juel

Dato : 16-03-02 15:18

Stort tillykke.. så har du sommerfugle i mavsen hva !

men den klare altså ikke 0-100 på 3,8 sek
Min kawa fra 83 kan det på 3.9

Mvh
Morten

Fra : Henrik

Dato : 16-03-02 15:33

Afhænger af hvad man køber af udstyr (f.eks. udstødning, KN-Filter,
Dyno-kit, turbo og lattergas) ...

Officielle tal fra Suzuki siger 4,0 sek. og hvis man dropper turbo'en og
lattergassen kommer den nok alligevel ned i nærheden.

.... sommerfugle i maven? Nærmere en hel havørn...

Fra : Tommy Fer

Dato : 16-03-02 15:50

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Stort tillykke.. så har du sommerfugle i mavsen hva !
>
> men den klare altså ikke 0-100 på 3,8 sek
> Min kawa fra 83 kan det på 3.9
>
> Mvh
> Morten

Hvis da ikke knastkæden sprænger inden....

Mvh Tommy Fer
Suzuki GSXR250
http://fer.adsl.dk
tommy@fer.com

Fra : Morten Juel

Dato : 16-03-02 17:44

> Hvis da ikke knastkæden sprænger inden....
haha, ja det kan jo kun tiden vise )

Mvh
Morten

Fra : Henrik

Dato : 17-03-02 00:08

Den med de 3,8 sek. på 0-100 skulle være god nok. Se:
http://www.mogenspedersen.dk/mcer1/197.htm

Men jeg må korrigere tophastigheden til kun 205 km/t (andre steder har jeg
set den opgivet helt op til 211 km/t)

Men hva', uanset om den hedder 3,8 eller 4,0 er det rigeligt til mig de
kommende par år.

Fra : Steen Schmidt

Dato : 17-03-02 01:51

> Men jeg må korrigere tophastigheden til kun 205 km/t (andre steder har jeg
> set den opgivet helt op til 211 km/t)

Jeg har haft to styk SV650S, og begge har gået 213 km/t. Den ene havde let
ved at nå derop, den anden skulle lokkes ved 199 km/t, men så gik det let
resten af vejen (målt med BC800).

> Men hva', uanset om den hedder 3,8 eller 4,0 er det rigeligt til mig de
> kommende par år.

Denne disciplin afhænger helt og holdent af piloten. Jeg har snildt rendt
fra R6, CBR600F4, Hornet, Viffere og en enkelt Fireblade i acceleration. Får
de andre sat ordentligt fra, så kan de kun 70 hk dog godt mærkes. "Ældre"
konstruktioner som GSX600F, GSX750F og Bandit600 står stille ved siden af
SV'eren. Dette er både med hensyn til acceleration og letkørthed.

Mvh
Steen

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 16-03-02 15:51

"Henrik" <henrik@sletdette.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> selvom min GS500E fra 98 nu har gjort det
> godt - men den klare altså ikke 0-100 på 3,8 sek., 80-130 på 4,3 sek og en
> reel topfart på 210.

*OG* !!!!

Tillykke med den nye, er det en skrive fejl, eller _er_ det modellen uden
kåbe ?

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Kenneth T

Dato : 16-03-02 18:56

> spontant skrev under på slutseddelen på en
> ny SV650'er.

Tillykke

--
Venligst
Kenneth T

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 16-03-02 19:35

"Kenneth T" <ken_t@cool.dk> skrev i en meddelelse

> Tillykke

Ja, også tillykke herfra.....der er jo nogen der har råd til impulskøb lader
det til

--
Jacob -vis SU ikke tillader impulskøb af den størrelse

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 16-03-02 19:55

"Henrik" <henrik@sletdette.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> godt - men den klare altså ikke 0-100 på 3,8 sek., 80-130 på 4,3 sek og en

Tillykke med den...

--
MVH Kenneth Egholm
Yamaha FZS 600 fazer

www.RaptorMC.dk

Fra : RacingBabe

Dato : 18-03-02 11:17

> [...]
> lokale Suzuki-forhandler og lidt spontant skrev under på slutseddelen på
---------
Velkommen i klubben

/ Jeanne, SV650S

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 18-03-02 16:44

> [...]

>lokale Suzuki-forhandler og lidt spontant skrev under på slutseddelen på en
Det er altid godt med nyt "legetøj"

Jeg kørte til Randers i lørdags på min Suzuki GSX2½ (som slet ikke
kørte fra 80-130 hvis det gik op ad bakke) og byttede den til en
Yamaha XTZ750 SuperTenere fra '93!

Og kan jeg mærke en forskel? Jooh, lige en anelse

--
..: Kåre Nejmann :.
Yamaha XTZ750 SuperTénéré

Fra : Armand

Dato : 10-04-02 02:30

> [...]

> ditto sokker!
> Alle farer til, slukker twin'en og får åbnet en dør og overfalder
> værten med bekymrede spørgsmål om hvorfor i alverden han var i færd
> med at tage livet af sig selv så pludseligt på en ellers glad aften!?

> Gus's måske forudsigelige svar blev fremført med et smil der var så
> bredt at selv hans drukdøde ansigt ike kunne skjule det:
> "Jeg hørte da bare RIGTIG stereo!"

>Jo man kan vel genkende en rigtig fanatiker

> Samme Gus er forøvrigt noteret som ophavsmand til udtrykket:
> "Når _jeg_ fyrer Triumph'en af - og styret ligner at det er lavet af

Jeg har netop hørt at ovennævnte Gus, er død for egen hånd i denne uge

Jeg lader derfor historien genfremstå citeret i sin hele længde, til ære
om hans minde.

--
Armand.

Fra : Peder Eskildsen

Dato : 10-04-02 17:42

On Sat, 16 Mar 2002 15:11:23 +0100, "Henrik"
> [...]

>godt - men den klare altså ikke 0-100 på 3,8 sek., 80-130 på 4,3 sek og en

Og hvis du låner den til Henrik Ottesen kan han køre Val de Viennes
3,750 km. bane ca. 4 sekunder hurtigere end Claus Bernth og Jørund på
deres 1k'ere
(og 11 sekunder hurtigere end mig)
--
Peder - m/Suzi
"Inside every old person is a young person wondering what happened"

Fra : origo@earthling.net

Dato : 10-04-02 17:57

"Peder Eskildsen" <eskildsen@email.dk> wrote in message
> Og hvis du låner den til Henrik Ottesen kan han køre Val de Viennes
> 3,750 km. bane ca. 4 sekunder hurtigere end Claus Bernth og Jørund på
> deres 1k'ere
> (og 11 sekunder hurtigere end mig)
Og gir du 1k'en til Kim Philip, kan han kjøre ytterligere 8 sekunder
hurtigere

JS

Fra : Armand

Dato : 11-04-02 00:02

<origo@earthling.net> skrev i en news:a91qtr$ptj$1@sunsite.dk...

> "Peder Eskildsen" <eskildsen@email.dk> wrote in message
> på deres 1k'ere .... (og 11 sekunder hurtigere end mig)
> Og gir du 1k'en til Kim Philip, kan han kjøre ytterligere 8 sekunder
> hurtigere

Vi snakker om en SV'er under Ottesen, ikke?

Så hedder det da:
"Phillip kører KUN 8 sekunder hurtigere på GSXR 1K'en" :-|

--
Armand.