Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Film til Minox? Nogen der "gør det sel
Fra : Thomas Heide Clausen

Dato : 16-03-02 14:53

Fra : Sven Ole Pedersen

Dato : 16-03-02 15:43

Prøv ar se følgende side: http://minoxlab.com/
MVH
Sven Ole Pedersen

Fra : Thomas Heide Clausen

Dato : 16-03-02 16:34

Fra : Flemming Aagaard

Dato : 16-03-02 22:31

Prøv lige denne side. der er både farve og s/h film til minox samt mange
lækre ting.
http://www.minox-web.de/english/masterframeset_produkte.html
hilsen
Flemming Aagaard

Fra : Henrik Münster

Dato : 17-03-02 13:35

On Sat, 16 Mar 2002 14:53:21 +0100, Thomas Heide Clausen
<voop@cs.auc.dk> wrote:

> [...]
> etc.
>
> Er der nogen der har erfaringer vedr. ovenstående? Hvor mange "genbrug"

Der er masser af information om den slags på nettet. Der er også indtil
flere mailinglister om Minox, hvor det ofte diskuteres. Jeg køber selv
filmene færdige, så jeg har ikke rigtigt lyttet efter. Der er firmaer i
USA der sælger film efter ønske i Minox-kassetter. De splitter selv
filmene og lader kassetterne.
   Du kan evt. prøve at se på <http://www.subclub.org/>. Der er
meget information. Ellers har Minox stadig Minopan 25 på deres
hjemmeside, og både Paarz <http://www.paarz.net> og Meister
<http://www.minoxbeimeister.de/> har den også. Men det er måske et
restlager.

> Det foresvæver mig at jeg har hørt om nogle "metal-kasetter" til
> Minox-formatet, der specifikt var beregnet til ovenstående formål. Jeg har
> blot ikke været i stand til at finde nogen af slagsen ;(

Jeg mener, at det er nogle gamle kassetter, der for længst er udgået af
produktion. De passer vist ikke i nyere Minox, men de nye plastkassetter
skulle passe i gamle Minox.
Henrik Münster
Esbjerg