Trådløs Sigma BC800
Fra : Anders

Dato : 16-03-02 12:37

Hej NG!

Er der nogen, der har haft held til at montere en trådløs Sigma BC800 på
mc'en?

Umiddelbart vil det jo være rart at slippe for ledninger, men jeg er i tvivl
om den vil virke på en mc.

/Anders

Fra : Steen Schmidt

Dato : 16-03-02 16:44

> [...]
> mc'en?
> Umiddelbart vil det jo være rart at slippe for ledninger, men jeg er i

Det vil den sandsynligvis ikke. Tændingen vil blandt andet genere den.

Mvh
Steen

Fra : Jonas Holt

Dato : 16-03-02 17:25

> [...]
> mc'en?
>
> Umiddelbart vil det jo være rart at slippe for ledninger, men jeg er i

Den kan række omkring en ½ meter og så mener jeg, at den kun rækker til 70
km/t
Jeg har selv prøvet.

mvh
Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Poul B-H

Dato : 17-03-02 02:15

"Jonas Holt" <jholt@norden-fjords.dk> wrote in message

> tvivl
>
> Den kan række omkring en ½ meter og så mener jeg, at den kun rækker til 70
> km/t

Jeg har en trådløs på min trædecykel, den kunne da vise 96kmt !!
De trådløse er ikke kodede så hvis 3 mand kører tæt sammen med 30kmt, viser
den 80-90 pga. af alle de pulser. De er også følsomme overfor el-tog, dvs.
overfor elektrisk støj, så en MC er nok ikke det bedste miljø for den.

Poul B-H

Fra : Buck

Dato : 17-03-02 20:43

Anmeldelser ses da gerne på www.dmcn.dk

--
/Buck
CB550F1 ´75

Fra : ptheo

Dato : 16-03-02 18:12

Nej , den er i et helt andet miljø en på en cykel---- Køb en med kabel ,
det skal måske forlænges, men så er der garati for funktion op ttil over
200.........kør en Sigma Targa eller en af de nye .... men bliv nu ikke
skuffet over at se hvor stor en fejlvisning det orginale udstyr har...
mvh ptheo

Fra : Jakob Barfod

Dato : 18-03-02 09:14

Pas på: http://www.dmcn.dk/tmakro/SeAnmeldelser.asp?ID=23