HOT 50
Fra : Frowner

Dato : 16-03-02 12:12

Jeg har lige en købt sådan en. Når jeg kører er det ligesom om at den tager
gas fra eller sådan noget, det var over en strækning på 20 km, og på hele
strækningen gav den ligesom gas fra, føltes lidt som om den lige bremsede i
et sekund... Hvad kan det være? ( ingen droslinger er fjernet endnu)

Fra : Titan K. Møller

Dato : 16-03-02 12:39

> [...]
> strækningen gav den ligesom gas fra, føltes lidt som om den lige bremsede
> et sekund... Hvad kan det være? ( ingen droslinger er fjernet endnu)

Daniel??? Har du ik stadig front delene fra din gamle hot?
Tag den med på arbejde på mandag, så kigger vi på det ;)

Fra : Frowner

Dato : 16-03-02 18:49

Jeg hedder ikke Daniel, har du et svar på mit spørgsmål?