Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon D60 - pris og hvornår i DK??
Fra : Lars Richter

Dato : 16-03-02 11:55

Hejsa

Er der nogen der ved hvad det Canon D60 kommer til at koste i DK og
hvornår det kommer??

Er der nogen der kender et godt sted at købe i udlandet - evt Tyskland,
England??

/Lars

Fra : Henrik

Dato : 16-03-02 15:17

Goecker fik den i torsdags.
Prisen er jeg ikke sikker på, meen 20 plus moms er vel ikke helt ude i
skoven ?

Mvh.
Henrik

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 16-03-02 17:16

Jeg har flere steder læst ar prisen bliver den samme som for D30, som kan
købes for under 23.000.-. En forespørgsel hos Bingo Foto idag bekræftede
dette - man kunne dog ikke give den helt nøjagtige pris. De første er kommet
til landet og leveres til forudbestilte købere, så der kan gå 14 dage til en
måned før den er i butikkerne.
M.v.h. Hans

Fra : Lars

Dato : 16-03-02 19:48

"Hans Chr. Sørensen" <hcs@tune.dk> wrote in message
> [...]
kommet
> til landet og leveres til forudbestilte købere, så der kan gå 14 dage til

D30 - Under 23.000 - Ja mon ikke - den kan da købes for 16.850 Dkr. :)

http://www1.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=17207&USID=00077757851481

D60 er pt. prissat til Dkr. 24900

http://www1.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=211293&USID=00077757851481

Mvh