Siemens 4015 comfort
Fra : Karen

Dato : 16-03-02 01:29

Hej,
Er der nogle, der ved hvornår denne tlf kommer i butikkerne? Indtil videre
har jeg kun fundet den på to internet´butikker fx amercator.dk, men jeg vil
gerne kunne se den i en butik før jeg investerer i den.

Vh Kare

Fra : Mr. Nobody

Dato : 16-03-02 01:55

"Karen" <lindse@removelindse.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
vil
> gerne kunne se den i en butik før jeg investerer i den.

De har den i der kan du se den.

Fra : Karen

Dato : 16-03-02 11:38

> De har den i der kan du se den.

Det var dejligt - tusind tak - og så er den da endda også billigere end
butikkerne på nettet..
/Karen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-03-02 14:19

"Karen" <lindse@removelindse.dk> wrote in message

> Det var dejligt - tusind tak - og så er den da endda også billigere end
> butikkerne på nettet..

Her er der ögså en www.tele2shop.dk

hvad forresten med at købe Microen istedet??

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 16-03-02 22:39

Hej

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

>Her er der ögså en www.tele2shop.dk
>
>hvad forresten med at købe Microen istedet??

Microen findes jo ikke i 4015 version (med telefonsvarer) ihvertfald
ikke på det Danske marked - Men ellers har du ret, den ville nok være at
foretrække.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Karen

Dato : 18-03-02 00:29

> Microen findes jo ikke i 4015 version (med telefonsvarer) ihvertfald
> ikke på det Danske marked - Men ellers har du ret, den ville nok være at
> [...]

Jeg er ikke interesseret i en mobiltlfstr, derfor vil jeg have 4015 comfort
og ik micro. Jeg kan btw ik finde den på www.tele2shop.dk

Karen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-03-02 12:40

"Karen" <lindse@removelindse.dk> wrote in message

> Jeg er ikke interesseret i en mobiltlfstr, derfor vil jeg have 4015
comfort
> og ik micro. Jeg kan btw ik finde den på www.tele2shop.dk

http://www.butikportal.dk/Productlists/Productdetail.aspx?Productid=56913

Analog telefoni => Siemens => telefoner vubti her er de

Fra : Finn Jensen

Dato : 31-03-02 21:28

> [...]

> har jeg kun fundet den på to internet´butikker fx amercator.dk, men jeg vil
> gerne kunne se den i en butik før jeg investerer i den.

Hej
Hvis du har købt den, vil jeg meget gerne vide hvad du synes om den. Jeg
skal måske selv købe en.