Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
G3 forslag /med slav i/
Fra : /palle

Dato : 15-03-02 22:25

Jeg vil gerne vide om jeg kan få dette:
G2 / G3 / G4 kort (AGP-helst) (hvis det ikke er et G kort så gør det ikke
noget, bare det opfylder dette:).
Tv-out
understøttelse af Open-GL Ell. Direct driver... (ved ikke helt om det er
sådan jeg skal udtrykke det(det som man kan vælge i CS)).
Mindst 64 MB ram (helst DDR Ram (er det ikke det bedste DDR altså))
Også skal det selvfølgelig kunne køre de nye spil...
Det skal helst ikke koste en halv bondegaard...

/palle
No lame SIGNATUR

Fra : TBC

Dato : 16-03-02 02:09

"/palle" <palleravn@dude.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Også skal det selvfølgelig kunne køre de nye spil...
> Det skal helst ikke koste en halv bondegaard...

Ca d. 22/3 får jeg et ca 6 mdr gammelt Geforce 3 Ti500 til salg til 2500 kr.
(Asus AGP-V8200 GeForce3 TI500 Deluxe TV-Out/In)
Det opfylder alle dine ovennævnte krav og lidt til /med slav i/

TBC

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 16-03-02 02:20

> [...]
> Også skal det selvfølgelig kunne køre de nye spil...
> Det skal helst ikke koste en halv bondegaard...

Så er det sådan ét du skal have fat i :
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364577967
Det koster omkring 4400,- men er i hvert fald under en halv bondegård:
http://www.home.dk/siab.asp?o_id=5124&visbolig=true&sagsnummer=210L3966 -
og der er "slav" i.

Det er svært at give et mere præcist svar, da det er upræcist hvor meget
du vil ofre på et grafikkort. Kortene bliver selvfølgelig bliver
hurtigere, jo flere penge du lægger på bordet, men for godt 2000 kroner
kan du fx få et Asus GeForce3 TI200 m tv-in/out, hvilket jeg nok vil
vurdere som et af de bedste køb i den prisklasse lige nu.

mvh
Peter

Fra : Flemming C. Lund

Dato : 16-03-02 09:47

Jeg foreslår det kort som jeg selv har: Palit Daytone Geforce Ti200. Den
koster kun omkring kr. 1.500,-. Check www.edbpriser.dk