Vejledning til X-News
Fra : André Andersen

Dato : 15-03-02 20:29

Er der en der kan hjælpe med en (dansk) site
som kan hjælpe med at forklare X-News
måde at arbejde på, samt hvorledes den
indstilles hvis man har specifikke ønsker.
Jeg har kigget i help menuen men finder
den ikke særlig brugbar.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 15-03-02 20:34

<http://www.student.dtu.dk/~c991520/xnews/>

--
Lars Stokholm (Who wants to choke Mariah Carrey?)
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det.
En : Please reply to the group if the topic permits it.

Fra : André Andersen

Dato : 15-03-02 22:16

Rimelig god side. Tak for tippet.