Hvem er hun ?
Fra : Jørgen Carlsen

Dato : 15-03-02 19:21

Hvem er Nicolai Coster Waldaus veninde i Carlsberg-reklamen,
hvor hun tilbyder ham sin seng ?

Hilsen JC

Fra : Kefka

Dato : 15-03-02 19:29

"Jørgen Carlsen" <jcarl@daks.dk> wrote in message
> Hvem er Nicolai Coster Waldaus veninde i Carlsberg-reklamen,
> hvor hun tilbyder ham sin seng ?

Susanne Storm - http://us.imdb.com/Name?Storm,+Susanne

Har bl.a. medvirket i Taxa og Rejseholdet.

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 15-03-02 23:28

"Kefka" skrev i en meddelelse

> Susanne Storm - http://us.imdb.com/Name?Storm,+Susanne
>
> Har bl.a. medvirket i Taxa og Rejseholdet.

Og hun er for lækker.....hun minder mig i øvrigt om Charlotte Munch fra en
kort en lang...hun er nemlig også langhåret burnette eller mørknette.... og
det kan jeg godt lide...

Kåre

Fra : Pipeline

Dato : 16-03-02 01:32

Er hun ikke gift med Waldau, eller ligner hun bare?

--
Hilsen/Regards
Pipeline

Fra : Jens Thomsen

Dato : 16-03-02 08:34

"Pipeline" <exciter@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Er hun ikke gift med Waldau, eller ligner hun bare?

Jeg ved ikke, om hun ligner meget, men jeg troede i hvert fald det samme,
indtil kæresten bankede fornuft i mit hoved. Det er ikke hende. NCKs kone
hedder Nukaka Motzfeldt og spillede bl.a. med i Vildspor.

MVH
Jens