System med to Server og en router med 2 wa~
Fra : Bent Nielsen

Dato : 15-03-02 19:12

He

Jeg roder med list med at prøve flere forskellige server på OS2. men jeg
ville gerne have at der altid vil være en på min forbindelse som altid
køre, så var det jeg fandt
denne CS-883R-DSL-2W Firewall TWO WAN Port LAN Router
Hvis jeg satte den op med så severne kørte på fast IP på de to wan sider
og så tilsluttet lan side til min router på lan side, ville jeg så kunne
få det til at virke som at der altid vil være en af forbindelser som
ville svare.

KEY FEATURES:
Two WAN Ports support Back-Up Mode and Load-Balancing
Support PPPoE Service, ADSL & Cable
Built-in Stateful Packet Inspection (SPI) Firewall Technology
Support Intrusion Detection (DoS Protection)
Support Network Access Rules (LAN-to-WAN & WAN-to-LAN)
Support Log & E-mail Alerts Service
Support Website URL Blocking
Support NAT (Network Address Translation)
Embedded Web Server
Support DHCP client for WAN port
Support Multicast forwarding (IP/TV or Others)
Support Virtual Private Network (VPN)
WAN port support RTSP NAT:
Real Player, Quick Time, IP/TV, Video on Demand, Netmeeting, etc.
Four 10/100Mpbs N-Way Switching ports RJ-45
Built-in DHCP server for LAN
Static Routing Table
Support Access Control
Support Virtual Server (Local Server Mapping)
Support Multi-DMZ
Management of internet SPY utility