Hjælp!!!
Fra : Peter Andresen

Dato : 15-03-02 19:07

Hej.

Nogen der kan fortælle mig, hvorledes man afmontere luftfilter kassen på en
Suzuki GSX400RR ny model (Gk76a).

Mvh. Peter A.

Fra : Bendt Grunge

Dato : 15-03-02 19:23

"Peter Andresen" <spand@paradis.dk> wrote in message
> Hej.
>
> Nogen der kan fortælle mig, hvorledes man afmontere luftfilter kassen på
en
> Suzuki GSX400RR ny model (Gk76a).
>
> Mvh. Peter A.

ikke lige det, men jeg kan hjælpe dig med at få hjælp, skriv en rigtig
overskrift, ikke HJÆLP!!! det siger intet om dit indlæg, men skriv eks.
"luftfilter på GSX400" så er jeg sikker på at flere lægger mærke til det og
hjælper dig.

men held og lykke med det.

Bendt G

Fra : S.G

Dato : 15-03-02 19:34

det er vel at tage tanken af. Løsne spændbåndende, derefter trække filteret
tilbage (efter man har løsnet de skruer der binder det til stellet).
Sådan gjorde jeg ihvertfald sidste weekend på min RF400R, hvor motor filter
osv næsten er identisk..
Så det må da være noget i den stil