Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
[O] Handel hos Forlaget Jorden
Fra : Soren Pedersen

Dato : 15-03-02 17:39

Nedenstående er en mail jeg har sendt til forlaget - Så I ved hvad I går ind
til, hvis I vælger at handle der.........Når jeg mener at den har en vis
relevans for denne gruppe, er det fordi forlaget sælger fotografen Yann
Arthus-Bertrand 's (i øvrigt fortrinlige) bøger.

Mvh
/Søren

Til Forlaget Jorden

På baggrund af en - efter min mening - ualmindelig dårlig behandling vil jeg
gerne annulere min ordre på bogen "The earth from the air - 365 days".
Ordrenummer 24368851

Årsagen til min store utilfredshed er, at jeg d. 12/3 afgav ordren efter
telefonisk at have fået bekræftet at ordren ville blive eksekveret samme
dag, hvilket var meget vigtigt for mig da bogen skulle bruges som gave den
efterfølgende lørdag. Den telefoniske kontakt blev taget alene for at sikre
at jeg kunne have bogen senest fredag.

14/3 bliver jeg kontaktet af Lea fra forlaget, som fortæller mig at bogen er
retuneret efter at have været en tur i Svendborg.......Hvordan man hos
forlaget kan forveksle Holstebro og Svendborg på baggrund af en elektronisk
bestillingsformular er mig en komplet gåde......Det står åbenbart værre til
med skoleelevernes læseevner, end det fremgår af dagspressen! - Men Lea
lover mig at den vil blive sendt igen samme dag - Og for at sikre mig bad
jeg Lea stave til Holstebro i telefonen.....Det kunne hun godt!

15/3 kommer der ikke nogen bog - En kontakt til Lea afslører at bogen på
trods af løftet IKKE blev afsendt 14/3 (og det var slet ikke hendes skyld,
men en andens...Nemmerlig!)
Jeg spørger til om Forlaget vil bekoste en fremsendelse af bogen express
der er ikke pakkeudbringning om lørdagen), hvilket Lea pure afviser med
henvisning til at forlaget beregner sig 8 dage til levering (hvilket også
fremgår af forlagets hjemmeside), og hun er aldeles afvisende for mit
argument med AT jeg d. 12/3 blev lovet afsendelse samme dag, AT jeg skal
lide under at forlaget ikke kan kende forskel på Holstebro og Svendborg, og
AT løfter om samme dags afsendelse torsdag ikke bliver overholdt fra
forlagets side.

Jeg har nu købt bogen hos en lokal boghandler.

Med knap så venlig hilsen
Søren Munch Pedersen

Kig billeder og "Mini-marked" på www.sitecenter.dk/tinaogsoeren