Hjælp til at DOS fuldskærn?
Fra : Bent Nielsen

Dato : 15-03-02 15:32

Is thre anybody know where the default settings for DOS sessions not
started by a WPS icon are stored?

I nead to have VIDEO_SWITCH_NOTIFICATION ON on all DOS fullscreen
sessions.

Is there help to chance that??

Bent Nielsen

Http://Box2000.dk & Http://TeamNord.dk

Fra : peter volsted

Dato : 15-03-02 19:14

hi

Bent Nielsen wrote:

> [...]
> started by a WPS icon are stored?
>
> I nead to have VIDEO_SWITCH_NOTIFICATION ON on all DOS fullscreen

OS/2 System - Commands - Dos Full Screen - Properties - Session - Dos
Settings.

--
good luck

peter

Fra : Bent Nielsen

Dato : 15-03-02 20:08

peter volsted skrev:

> hi

> OS/2 System - Commands - Dos Full Screen - Properties - Session - Dos
> Settings.
Det har jeg prøvet inden jeg spurgte, med et nyt Dos Full Screen
oprettet med FC.comander virker denne løsning ikke. Så der må være et
andet sted hvor man kan laver det. Kan man lave det med noget i
config.sys??

BentN