E-Mail
webnoob 5265
larsstokholm@mail.dk
Fra : Lars Stokholm

Dato : 15-03-02 14:37

tryuæøåå

--
Lars Stokholm (Who wants to choke Mariah Carrey?)
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det.
En : Please reply to the group if the topic permits it.

Fra : Madsen

Dato : 15-03-02 15:55

Lars Stokholm skrev:

> tryuæøåå

news:dk.test you know ;)

Madsen.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 15-03-02 16:15

On 15 Mar 2002 14:54:43 GMT, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

>news:dk.test you know ;)

Hehe, det var en fejl at jeg postede det her. Der gik to sekunder så
slettede (cancel'ede) jeg det igen. Jeg skulle have sendt til min egen
email, men i stedet sendte jeg i gruppen, med min email som emne
DOH!

Du vil ikke fortælle mig at indlæget stadigvæk er på serveren vel? Det
skulle det *ikke* gerne være...

--
Lars Stokholm (Who wants to choke Mariah Carrey?)
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det.
En : Please reply to the group if the topic permits it.

Fra : ha

Dato : 15-03-02 16:23

> Du vil ikke fortælle mig at indlæget stadigvæk er på
serveren vel? Det
> skulle det *ikke* gerne være...

Kl. 16:22 still here

mvh
ha

Fra : Lars Stokholm

Dato : 15-03-02 16:58

On Fri, 15 Mar 2002 16:23:10 +0100, "ha" <not-me@dot.com> wrote:

>Kl. 16:22 still here

Det forsvinder ikke fra din klient af sig selv, du skal selv slette
det. Du kan så bare ikke hente det igen bag efter.

--
Lars Stokholm (Who wants to choke Mariah Carrey?)
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det.
En : Please reply to the group if the topic permits it.

Fra : Madsen

Dato : 15-03-02 16:51

Lars Stokholm skrev:

> [...]
> så slettede (cancel'ede) jeg det igen. Jeg skulle have sendt til
> min egen email, men i stedet sendte jeg i gruppen, med min email

Det er jo hvad der kan ske. :)

> Du vil ikke fortælle mig at indlæget stadigvæk er på serveren vel?
> Det skulle det *ikke* gerne være...

Jeg har lige hentet gruppen fra news.inet.tele.dk og der er det ikke
længere, nej. Ej heller på Dtext og heller ikke på CIS.DFN.DE, som er
den server jeg for det meste bruger.

Madsen.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 15-03-02 16:56

On 15 Mar 2002 15:50:30 GMT, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

>Det er jo hvad der kan ske. :)

Tja :)

>Jeg har lige hentet gruppen fra news.inet.tele.dk og der er det ikke
>længere, nej.

Godt, så er der da noget der virker...

>Ej heller på Dtext og heller ikke på CIS.DFN.DE, som er
>den server jeg for det meste bruger.

CIS.DFN.DE? Fortæl... ;)

--
Lars Stokholm (Who wants to choke Mariah Carrey?)
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det.
En : Please reply to the group if the topic permits it.

Fra : Madsen

Dato : 15-03-02 18:22

Lars Stokholm skrev:

> CIS.DFN.DE? Fortæl... ;)

Fremragende tysk nyhedsserver som ikke har binære grupper, men som
kører som en drøm. Er gratis, men kræver tilmelding. Nogle få dage
efter tilmelding vil du modtage et brugernavn og en adgangskode.
Jeg er selv blevet anbefalet serveren i denne gruppe for ikke ret
lang tid siden, og jeg er allerede meget glad for dens eksistens. :)

Se evt. <http://news.cis.dfn.de/>

Madsen.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 15-03-02 18:50

On 15 Mar 2002 17:21:59 GMT, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]

<snip>
>Se evt. <http://news.cis.dfn.de/>

Det vil jeg da gøre :) Tak.

--
Lars Stokholm (Who wants to choke Mariah Carrey?)
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det.
En : Please reply to the group if the topic permits it.

Fra : Madsen

Dato : 16-03-02 00:33

Madsen skrev:

CIS.DFN.DE

> Fremragende tysk nyhedsserver som ikke har binære grupper, men som
> kører som en drøm.

Ja og det er typisk når man roser et eller andet for så går det med
garanti ned. CIS.DFN.DE har været død de sidste par timer og er det
stadig, men normalt kører den fint. :)

Madsen.

Fra : Peter Loumann

Dato : 15-03-02 17:19

Fri, 15 Mar 2002 16:15:27 +0100, Lars Stokholm <larsstokholm@mail.dk>
wrote:

>Jeg skulle have sendt til min egen email

Rigtige nørder...

pl

Fra : Lars Stokholm

Dato : 15-03-02 17:30

On Fri, 15 Mar 2002 17:18:43 +0100, Peter Loumann <
p_loumann@hotmail.com> wrote:

>Rigtige nørder...

Hvilket...?

--
Lars Stokholm (Who wants to choke Mariah Carrey?)
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det.
En : Please reply to the group if the topic permits it.

Fra : Peter Loumann

Dato : 15-03-02 18:06

Fri, 15 Mar 2002 17:29:31 +0100, Lars Stokholm <larsstokholm@mail.dk>
wrote:

>Hvilket...?

....sender mails til sig selv

pl

Fra : Lars Stokholm

Dato : 15-03-02 18:16

On Fri, 15 Mar 2002 18:05:50 +0100, Peter Loumann <
p_loumann@hotmail.com> wrote:

>...sender mails til sig selv

Nårh, hehe, nej jeg skulle bare teste noget:

--
Lars Stokholm (Who wants to choke Mariah Carrey?)
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det.
En : Please reply to the group if the topic permits it.