NVQTWK FEJL Hjælp
Fra : WormMan

Dato : 15-03-02 12:50

Hejsa

Jeg har haft følgende drivere inde på mit XP system, 21.81 - 21.83 - 23.11 -
23.12. Men er blevet nød til at gå tilbage til XP's originale drivere fordi
de andre drivere skamte fejl i spil osv. Men ved nu får jeg følgende fejl
"RUNDLL NvqTWK Fejl" Er der nogen der kan hjælpe mig af med denne fejl vil
jeg blive enorm glad.

På forhånd tak

Peter

Fra : Kim Larsen

Dato : 15-03-02 13:07

Nåååå, de drivere ! ??

Du kan starte med at fjerne ALLE drivere til dit grafikkort, genstarte
maskinen, så skulle dit kort gerne blive fundet igen, og så starter du bare
forfra med dit kort.

Kim Larsen

Fra : WormMan

Dato : 15-03-02 23:51

Nej men jeg har Unistallet driverne mange gange , uden held

Findes der ikke et eller andet remove tool af nvidia drivere.

Mvh

Peter

Fra : SSn

Dato : 17-03-02 00:30

Der findes mindst 2 stk. software til at fjerne resterne af NVIDIA-driverne.
Jeg har dog ikke prøvet nogen af dem.

NVCleaner: http://www.guru3d.com/files/

Detonator Destroyer: http://www.guru3d.com/detonator-destroyer/