SMS igen, igen, igen
Fra : Hans H. Pedersen

Dato : 28-01-01 19:43

Nu er der efterhånden en 7-8 tråde om dette emne i denne gruppe. Og der
har nok været over 10 mennesker der har spurgt om et kodeeksembel, og
alligevel er der ikke i min søgen i besvarelserne noget der ligner et
brugbart eksembel. Der har været besvarelser i stil med "Koden er
simpel" eller "Søg og du skal finde" Det kan da være meget muntert,
men i længden er det jo lidt surt at I holder kortene så tæt ind til
brystet

Så til alle jer der åbentbart syntes at dette emne er en lille bagatel,
Ville det være for stort et besvær at poste et simpelt eksembel på
hvordan man sender en tekststreng som en SMS til en "MOBI-MOBI"

Som I nok kan høre har jeg søgt i et stykke tid eferhånden, det er
selvfølgelig også mulig at min Newsreader ikke får alle indlæg med, så
det er derfor at jeg har "tabt tråden"

H@ns H.