Lædeer og påsyning af reflekser...*ralle*
Fra : Aragorn_dk

Dato : 15-03-02 06:44

Nogen der kender en "lædermand" i Kbhs.området der kan sy nogle elendige
reflekser tilbage på en køredragt? (Læder...)

Har ringet rundt og fået nej over det meste af linien...*bande*

mvh MBA

Fra : SLP/JM

Dato : 15-03-02 07:57

"Aragorn_dk" <MBA@ts-s.dk> skrev > Nogen der kender en "lædermand" i
Kbhs.området der kan sy nogle elendige
> reflekser tilbage på en køredragt? (Læder...)

Har du prøvet at kontakte Dansk MC Skindbeklædning på Søborg Hovedgade?
Jeg er ikke helt sikker på, om han bor i nr. 32 eller 52, da han vist
flyttede på et tidspunkt.

--
Susanne

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 15-03-02 10:25

> Har du prøvet at kontakte Dansk MC Skindbeklædning på Søborg Hovedgade?

Han er desværre lukket. Prøv evt en skomager? De burde da kunne sy i læder?

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : SLP/JM

Dato : 15-03-02 10:43

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@vkr.dk> skrev i en meddelelse
> Han er desværre lukket. Prøv evt en skomager? De burde da kunne sy i
læder?

Er du helt sikker på det? Min læderdragt befinder sig da pt hos ham.

--
Susanne

Fra : Biker-Torben®

Dato : 15-03-02 10:54

Ja visse vasse - han lå da på Søborg hovedgade (kan heller ikke huske
nummeret - 54?) i sidste uge...

Han lægger op og ned og syr om og til - så han kan helt sikkert også sy et
par reflekser på.

Hilsen
Biker-Torben
------------------------------------
www.motorcykel-rejser.dk

Fra : Michael K. S.

Dato : 15-03-02 11:17

On Fri, 15 Mar 2002 10:54:11 +0100, "Biker-Torben®"
<torbensnewsmail@cybderdude.com> wrote:

>Ja visse vasse - han lå da på Søborg hovedgade (kan heller ikke huske
>nummeret - 54?) i sidste uge...
>
>Han lægger op og ned og syr om og til - så han kan helt sikkert også sy et
>par reflekser på.

Og jeg har lige snakket med ham i tlf. for 30 sek. siden )

Tlf.: 3966 1053

På et kort :

http://contakt.dk/scripts/kort.tim?name=kbhkort2&cmd=Vejsog&vej=Søborg+Hovedgade&nr=52&komnr=159&pind=0&skala=12500&bf=7&css=convej

-M

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 15-03-02 11:21

> Og jeg har lige snakket med ham i tlf. for 30 sek. siden )

Hmm. Måske er var han lukket kort tid? Ok jeg giver mig. Jeg har smidt
urigtige oplysninger ud i newsgroupen for af forvirre danske MC ejere.

Fra : Hans

Dato : 15-03-02 14:50

Aragorn_dk <MBA@ts-s.dk> skrev:
> Nogen der kender en "lædermand" i Kbhs.området der kan sy nogle
> elendige
> reflekser tilbage på en køredragt? (Læder...)

Jeg kender også Dansk MC Skindbeklædning i Søborg, men er ikke
begejstret. Du kan alternativt kontakte Dorte Vallentin på tlf.
51529384 eller email dot.kom@get2net.dk.
Hun har et lille læderværksted, hvor hun ud over at lave sadler og
seletøj til heste, også laver tilbehør til motorcykler f.eks. sæder,
tasker, styrluffer og køretæpper. Bare man kan beskrive sin idé, kan
hun som regel lave det, -og i det materiale og den kvalitet man
ønsker!
Hun syr ikke hele køredragter, men mon ikke hun kan sy nogle reflekser
på...

Hans

Fra : Aragorn_dk

Dato : 15-03-02 18:25

Jamen jeg takker og bukker og prøver at få fat i Dorte da ham der på Søborg
Hovedgade ik gir sig af med syning af reflekser på ens køredragt....*suk*

Tak til alle der har svaret på mit indlæg - jeg prøver mig frem med jeres
forslag da!

Ogøh.....god Bakkeåbning og god sæson da!

mvh MBA