Scroller (EJ FARVE!!!), men "størrelsen"!
Fra : Ohlzen

Dato : 15-03-02 02:17

Hej NG,

Findes der noget kodeværk til scrollerens bredde?

Jeg tænker her på ex. den lodrette scroller; er det muligt at
definere bredden af denne?

Den "automatiske" er 18px, men hvis den nu skal være ex. 10px,
hvad så?

Og lad nu vær med at undre Jer over hvorfor, please...

På forhånd tak for hjælpen - hvis dette altså hjælper ;-]

Ohlzen

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-03-02 04:16

Fri, 15 Mar 2002 01:16:42 +0000 (UTC), skrev Ohlzen
<ohlzen@ohlzen.dk>:

>Jeg tænker her på ex. den lodrette scroller; er det muligt at
>definere bredden af denne?

Nej, det bestemmes af styresystemets opsætning og MS har endnu
ikke fundet på noget, hvormed man kan ændre den.

Der findes dog javascripts, som kan bruges til at sætte scroll på
en side, hvor du så sætter den normale scroll til ikke at vises.

Har ikke et script til det, men det må kunne findes på f.eks.
google.com eller et eller andet javascriptforum.

Kunne dog umiddelbart kun finde et til Netscape 4, men jeg har
set det på sider, spørgsmålet er bare, hvor det var.
--
med venlig hilsen
Knud