fly USA til DK
Fra : Jørn Haulund

Dato : 15-03-02 00:10

Hej

Vi har familie der skal besøge os til sommer og jeg har derfor søgt på netet
efter flypriser. Kan det virkelig passe at det koster næsten det dobbelte at
flyve fra USA i forhold til DK til USA?

Er der nogen der kender nogle steder i USA hvor man kan få billige
billetter? de skal fra Las Vegas eller L.A.

på forhånd tak

Jørn

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 15-03-02 03:51

On Fri, 15 Mar 2002 00:09:53 +0100, "Jørn Haulund" <jorn@haulund.dk>
wrote:

>Vi har familie der skal besøge os til sommer og jeg har derfor søgt på netet
>efter flypriser. Kan det virkelig passe at det koster næsten det dobbelte at
>flyve fra USA i forhold til DK til USA?

Ikke det dobbelte, men 50 pct. dyrere skal nok passe - det skyldes
simpelthen konkurrencesituationen i Europa, som åbenbart er hårdere
end i LA på netop den rute.

Men I kan jo vente lidt med at bestille billetterne (hvis det er
muligt), og se om der ikke skulle dukke nye tilbud op, når
vintersæsonen slutter (med udgangen af marts?).

Mange selskaber har det med at have kampagnetilbud for hver sæson, som
man først kan se, når sæsonen er begyndt. I øjeblikket kan I fx. købe
den ønskede billet for 529 dollar hos SAS - men det tilbud udløber
desværre 31. marts.

En søgning på www.travelocity.com viser, at den samme billet med
udrejse f.eks. 1. juli og hjemrejse 14. juli løber op i 1114 dollar
(hvilket er ca. 340 dollar dyrere end den samme billet købt med
København som udgangspunkt)

vh
Lars