UFO rygskjold
Fra : Martin Rudbeck Jepse~

Dato : 14-03-02 19:51

Hej Rittig, Søren mfl.
Jeg ville her til aften endelig bestille rygskjoldet hos goetz, men de har
fjernet varenummeret!
Jeg har sendt dem en mail og eftserspurgt emnet, men jeg undrede mig: Er det
jer der har opkøbt hele deres lager mhp. at pushe dem til stumpemarked?
Forslag til andre steder det kan købes?
Martin
gsx750ex - der kører som en drøm med det nye stator/ensretter sæt fra
Schnabel

Fra : Bo S.

Dato : 14-03-02 22:48

"Martin Rudbeck Jepsen" <stimarX@infosport.get2net.dk> wrote in message
> [...]
> Forslag til andre steder det kan købes?
> Martin
> gsx750ex - der kører som en drøm med det nye stator/ensretter sæt fra

Hej Martin

Jeg har idag modtaget et ufo rygskjold fra Götz. Det har artikelnummer
1003895-020 og nedenunder står der z202320 (jeg tror, det betyder, at det er
for folk over 1,70)

I deres næsten 500 sider store katalog som fulgte med, står det dog ikke
opført. Men der er et, der ligner på en prik. Det hedder 1011988 (også 50 ?
ligesom UFO og også til folk over 1,70m)

Håber du kan bruge det til noget

mvh Bo

Fra : Bo S.

Dato : 15-03-02 10:45

Øhh. 50 ? betyder 50 Euro. Ved sgu ikke lige hvorfor det ser sådan ud...

Fra : Pein

Dato : 15-03-02 22:13

"Bo S." wrote ...
> Øhh. 50 ? betyder 50 Euro. Ved sgu ikke lige hvorfor det ser sådan ud...

Det må prøves. Jeg taster lige Alt Gr - 5 her: €
Så får vi se. (Alt Gr - e plejer også at virke).

/Pein

Fra : Armand

Dato : 16-03-02 00:17

Pein <niels@pein.fjerndette.dk> skrev i en
> "Bo S." wrote ...
> >
> Det må prøves. Jeg taster lige Alt Gr - 5 her: ?
> Så får vi se. (Alt Gr - e plejer også at virke).

Det er tilsyneladende OE der svigter omkring ØV'roen!

Måske der findes en patch til imødekommelse af problemet?
Hvem har forbindelsen, og tålmodigheden til at se efter hos Billy-boy &
co.?

--
Armand.
(der er begyndt at anskue spørgsmålstegnet som en helt synsk funktion i

Fra : Pein

Dato : 16-03-02 18:49

"Armand" wrote ...

> Det er tilsyneladende OE der svigter omkring ØV'roen!

Hvis jeg læser mit eget indlæg, så står det rigtigt.
Hvis jeg læser Armands reference af mit indlæg, så er euro tegnet erstattet
af et spørgsmålstegn.

_Det_ er s*u da spooky.

/Pein

Fra : Martin Rudbeck Jepse~

Dato : 15-03-02 13:54

> [...]
> opført. Men der er et, der ligner på en prik. Det hedder 1011988 (også 50 ?
> ligesom UFO og også til folk over 1,70m)

Tak for hjælpen. jeg kan dog ikke finde produktet ved søgning på deres
hjemmeside (der ellers indeholder en søgefunktion)??

Martin

Fra : Anneli

Dato : 14-03-02 23:52

"Bo S." <elskak@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
?
> ligesom UFO og også til folk over 1,70m)

Hej Bo!

Jeg har ikke kataloget, måske gider du sende varenummer på den lille UFO?
:0) (til dværge under 170 cm). Jeg har ikke kunnet finde det på deres
hjemmeside!

Stor hilsen Anneli og Savage! :0)))))
www.anneli.subnet.dk

Fra : Jens U

Dato : 16-03-02 00:52

Anneli skrev ...

>Jeg har ikke kataloget, måske gider du sende varenummer på den lille UFO?
>:0) (til dværge under 170 cm). Jeg har ikke kunnet finde det på deres
>hjemmeside!
>
>Stor hilsen Anneli og Savage! :0)))))

Meget er jeg blevet kaldt gennem tiden, men aldrig dværg.

--
Hilsen Jens (169,5 cm), HONDA Revere - sædehøjde 81 cm
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Armand

Dato : 16-03-02 10:41

Jens U <reveredk@studmc.dkX> skrev i en
> Anneli skrev ...

> Meget er jeg blevet kaldt gennem tiden, men aldrig dværg.

Mon ikke at det er smølfen Anneli der er selvanskuende!

--
Armand.

Fra : Pein

Dato : 16-03-02 18:46

> Jens U skrev ...

"Armand" wrote ...
> Mon ikke at det er smølfen Anneli der er selvanskuende!

Hun rammer da også alle andre under 170 cm med den formulering.

/Pein
2,05 (nåh nej, det er ifølge vægtskalaen) - 1,84.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-03-02 23:31

Pein skrev:
> 2,05 (nåh nej, det er ifølge vægtskalaen) - 1,84.

*GRILL* - Jeg kender godt problemstillingen
--
mvh Jes Vestervang - 0.0985 ton
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Jens U

Dato : 18-03-02 00:22

Jes Vestervang skrev ...

>*GRILL* - Jeg kender godt problemstillingen
>--
>mvh Jes Vestervang - 0.0985 ton

Er du da over 2 meter høj ?

--
Hilsen Jens, HONDA Revere

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-03-02 16:36

Jens U skrev:

> Jes Vestervang skrev ...

> Er du da over 2 meter høj ?

Nej, men jeg har også problemet med at "højde/vægt-ideal"-skalaerne rammer
lidt for meget ved siden af
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Anneli

Dato : 17-03-02 00:47

> Mon ikke at det er smølfen Anneli der er selvanskuende!

Jo, klart nok! Undskyld Jens U, den var ikke møntet på dig ;0)

Stor hilsen Anneli og Savage - nu også med topboks :0)))

Fra : Jakob Barfod

Dato : 15-03-02 09:10

"Martin Rudbeck Jepsen" <stimarX@infosport.get2net.dk> wrote in message
> Martin
> gsx750ex - der kører som en drøm med det nye stator/ensretter sæt fra
> Schnabel

Hør, hov. Beretning ønskes: Hvor meget? Hvor dyrt? Hvor forulempet bled du
af Schnabel?

--
Jakob

Fra : Martin Rudbeck Jepse~

Dato : 18-03-02 10:00

Jakob Barfod wrote:

> [...]
>
> Hør, hov. Beretning ønskes: Hvor meget? Hvor dyrt? Hvor forulempet bled du

jeg blev ikke spor forulempet - bortset fra, at han først åbnede biksen
9:30 istedet for kl. 9:00. Men han havde jo advaret om, at åbningstiden
kun gælder principielt i den mørke vintertid!
Jeg købte en stator til 1000 kr og en ensretter til 875 kr. Servicen var
uovertruffen. Schnabel var venlig og imødekommende, og fornøjede sig
meget med at demonstrere sin hjemmebyggede batterilader. Den består
udvendigt af en halogenbordlampe og indvendigt af fancy elektronik. Pris
420 kr, tror jeg nok.
Martin

Fra : Jakob Barfod

Dato : 18-03-02 16:06

"Martin Rudbeck Jepsen" <Xstimar@infosport.get2net.dk> wrote in message
> [...]
> uovertruffen. Schnabel var venlig og imødekommende, og fornøjede sig
> meget med at demonstrere sin hjemmebyggede batterilader.

Aha. Det lyder til, at der er flere sider af den gode Schnabel. Glæder mig
til mit første besøg dér.

--
Jakob